הוא הגיע בזמן ואפילו חיכה לי. בדק וראה שזו עבודה מסובכת וצריך לפתוח ולהחליף מרצפות. אמרתי לו שהדירה היא לפינוי בינוי ולא צריך, והרגיש לי שהוא פחד מהעבודה. אני קצת מבינה, אבל זה היה לי תמוה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
שרה איזנשטיין, ירושלים.
משוב: 03/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
הוא פתח סתימה במקלחון. היה בסדר. האמת שלפני כמה חודשים הוא עשה את אותה עבודה. זו עבודה נוספת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוסי גולדברג, ירושלים.
משוב: 30/09/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית פשטן, ירושלים.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
שחרור לחצנים בניאגרה.
חוות דעת:
לא היה שום תיקון אלא רק שחרור של הלחצנים בניאגרה. היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חן כ. ירושלים.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה.
חוות דעת:
איש מקסים, ענייני ומקצוען!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי ד. ירושלים.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
החלפת אסלה שהייתה במצב קשה ובמנח מסובך.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד, אדיב וסבלני. עבד כשעתיים ללא הרף עד שהכל היה לשביעות רצונו ורצוננו והכל בחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה חייט, ירושלים.
אשרור: 26/09/2025
משוב: 18/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הוא הסביר הכל, היה מקצועי ואדיב. הבעיה הייתה שהתקינו ברז לא מתאים וזה גרם לנזילה כשפתחו את המים החמים, הוא הוסיף צינור לברז ואמר שאם זה לא יפתור את הבעיה נצטרך להחליף את כל הברז. כרגע זה פתר את הבעיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל ר. ירושלים.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחיה ירושלמי, ירושלים.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת והחלפת חלק.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, נחמד, הגיע בהתראה של שעתיים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב ר. ירושלים.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
סידור סיפון וחיזוק הצנרת.
חוות דעת:
היה מעולה! סידר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2878 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.