אבי הגיע לתיקון התקלה ללא דיחוי, ביצע את העבודה במקצועיות ובנחישות לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון ברקוביץ, מודיעין.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אני אמליץ! בחור מקסים, מקצועי, מחיר הגון והגיע בזמן. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמונה שלום, מודיעין.
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מרכזית בבית והחלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
היה מקסים, הוא בן אדם נחמד, נתן שירות ויחס מצוין, הגיע באיחור קטן אבל עדכן על כך לפני, הוא עשה עבודה מהירה ויעילה, הגדיל ראש, פתח ובדק הכל, הוא ממש מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אלון י. מודיעין.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
תיקן ניאגרה שאינסטלטור לפניו לא הצליח, הגיע בזמן, היה אדיב ונתן שירות מצוין במחיר סביר בהחלט. לצערי הזמנתי שוב להחלפת ברז מטבח ולקח מחיר מופרז, ממש לא הגיוני. מקצועי אבל יקר מאוד.
החלפת שלושה ברזים, תיקון ניאגרה תקולה, החלפת ברז ראשי מפצל מים חמים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאב ונה, מודיעין.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מנגנון של ניאגרה.
חוות דעת:
אבי אמר לי בטלפון בדיוק איזה סוג מנגנון לקנות ואמר שאם אני אסתבך אני אדבר איתו, קניתי את מה שאמר והתקנתי והכל בסדר, הוא היה מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2397 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.