מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.60
מחיר 9.14
איכות 9.33
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לילי פלחוביץ, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של כבל שנשרף, במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה, אבל ממה שהבנתי הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותם שיאון, תל אביב.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקסים, הגיע בזמן, היה סבלני, שירותי, אדיב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אמיר היה בסדר, הרגשתי שהיה מקצועי במידה סבירה, הוא פשוט לא עבד באופן בטיחותי מספיק לדעתי, קצת הלחיץ אותי. הוא איש ישר, אבל לא הכי התרשמתי מהעבודה.
איכות
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נירית מירן, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! השרות שקבלתי וההחלפה של הקבל. העבודה הייתה על הקיר החיצוני של הבית בקומה שניה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ויסמן, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה מקיף ומקצועי. לקח לו זמן לאתר את הבעיה אך הוא חזר שוב עד שהכל הסתדר. הוא היה מסור ומעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שאול צח, תל אביב.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 19/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי ז. תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חיווטים חיצוניים של מזגן.
חוות דעת:
המזגן שלי קיצר לאחר הפעלה ממשוכת שלו, אמיר הגיע, איתר את הבעיה ועשה עבודה טובה. הקצר לא חזר, הוא היה הוגן במחיר לדעתי והיינו מרוצים ממנו מבחינת מכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה פרוסטיג, תל אביב.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל, מילוי גז והחלפת חוטי חשמל.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי קליינמן, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
אמיר בא ובדק ולא מצא בעיה ספציפית, אז הניח שניקוי של הפילטרים (שבאמת היו מאובקים) יפתור את הבעיה. בחלוף מעט זמן מסתבר שהבעיה לא נפתרה. אמיר הגיע שוב, לא הצליח להבין מה בדיוק הבעיה ואמר שמפה והלאה אין לו כל כך מה לעשות. היה חביב אבל השאיר תחושה שיודע לטפל בבעיות בסיסיות בלבד.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
דאנה תבור, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת אלקטרה ואיתור תקלה טכנית בשלט.
חוות דעת:
לא פגשתי את אמיר אישית במהלך העבודה אבל הוא אמר שמדובר בתקלה בשלט ולא במזגן עצמו. הוא לא פתר את הבעיה שבסופו של דבר נפתרה מעצמה, אבל בסך הכל השירות שנתן היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 353 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק