מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.74
מחיר 9.00
איכות 9.44
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית גוטהלף, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בעקבות נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, טיפל בבעיה ובדק שהכל בסדר כמה ימים אחרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שאול ב. תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות במזגן מיני מרכזי ובמזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא סוג של צדיק בסדום, הגיע לתקן אצלי נזילה בשני מזגנים, הוא עשה תיקון לא קצר, עבד לא מעט, אבל כשבאתי לשלם הוא לא רצה לקבל את התשלום כי לא היה בטוח שהתיקון שעשה לגמרי בסדר, הוא רצה לראות קודם שזה עובד. עקבנו לראות אם יש נזילה ורק אחרי שבוע הסכים לקחת תשלום. הוא תיקן את שני המזגנים לשביעות רצוני, גם המחיר לגמרי סביר ובהכל הוא יותר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי נבריסקי, תל אביב.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס אוויר חוזר במזגן.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושקי ניר, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת LG, שכלל חיבור חוט חשמל וחיבור שני צינורות שהתנתקו זה מזה.
חוות דעת:
הוא היה בעיניי מאוד לא מקצועי. הוא חיבר חוט אחד לחוט שני והכניס את התקע לשקע וגבה סכום שלטעמי היה מוגזם. אני חושבת שמישהו אחר כנראה לא היה מחייב בכלל על דבר כזה. אני יודעת מה העלות של ביקור טכנאי ואני לא יודעת על מה הוא לקח עוד כסף מעבר לזה. הבעיה הייתה שלא מצאתי את החוט חשמל של המזגן כי היו פה שיפוצים. התקשרתי אליו ואמרתי לו מראש שיכול להיות שאחרי 5 דק' הוא ימצא את החוט ויכול להיות שזה יקח הרבה זמן, אבל הוא הגיע ובאמת מצא אותו מאוד מהר בחדר השני וראה שבעוד מקום השתחרר צינור אחד מצינור אחר והוא פשוט חיבר בניהם חזרה. זאת לא עבודה גדולה והיא לא הצריכה הרבה, ככה שלא הבנתי את זה.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
8
יחס
8
4
כללי
גירסאות
נירית מירן, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! השרות שקבלתי וההחלפה של הקבל. העבודה הייתה על הקיר החיצוני של הבית בקומה שניה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם ד. תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה ממזגן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד והגיע בזמן, בחור נחמד ושירותי, הוא פתר את הבעיה ולקח מחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אמיר היה בסדר, הרגשתי שהיה מקצועי במידה סבירה, הוא פשוט לא עבד באופן בטיחותי מספיק לדעתי, קצת הלחיץ אותי. הוא איש ישר, אבל לא הכי התרשמתי מהעבודה.
איכות
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
חיה צירינג, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז במזגן רגיל מחברת ELECTRA בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, תיקן, היה בסדר גמור ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיה ויסמן, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה מקיף ומקצועי. לקח לו זמן לאתר את הבעיה אך הוא חזר שוב עד שהכל הסתדר. הוא היה מסור ומעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שאול צח, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 346 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק