מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.22
איכות 9.71
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איילה גולדפרב, רמת גן.
אשרור: 13/05/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ויטרינה.
חוות דעת:
הכי טוב שיש! תיקון של כנף של ויטרינה שעשויה מ-4 כנפיים, אחת התפרקה והבורג השתחרר וכל הזכוכית מתוכה ברחה מהמסגרת. הוא הוריד עם מכשיר וקום את 2 הכנפיים, החזיר למקום את הזכוכית שברחה מהמסגרת וחיזק עם בורג יותר ארוך. פשוט מקצוען. הזמנתי את האדם הנכון במקרה שלי מקצוען .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל ט. רמת גן.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס החשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי חי, רמת גן.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהעבודה עצמה. העבודה הסתבכה קצת והוא פתר את הבעיה בצורה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור ברדיצבסקי, רמת גן.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעולים בחלונות.
חוות דעת:
היה נהדר, הגיע בזמן, עשה את העבודה מהר, עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן וידע מה הוא עושה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן יערי, רמת גן.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע הזמן ועשה את העבודה בצורה טובה. המחיר היה מעט יקר לטעמי אל יתכן שזה המחיר בשוק של הידיות. אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת לזר, גבעתיים.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון חלון.
חוות דעת:
הוא מדהים! ממש מעל ומעבר! הסביר לי בטלפון מה לעשות כדי לתקן את הבעיה שהייתה בפתיחה של החלון והיה מקסים!
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד פ. רמת גן.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקן תריס ענק שנתקע והתנפח בתוך בית התריס.
חוות דעת:
תריס גדול מאד שבעלי מקצוע אחרים סרבו לתקן. הוא עבד שעתיים ופירק בסבלנות את כל התריס ולקח בדיוק כמה שאמר מראש למרות שעבד הרבה יותר. סרב לקחת יותר כסף! איש מקצוע יחיד במינו! יש מעט אנשי מקצוע ישרים ומקצועיים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירן גיל, גבעתיים.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
סידור כללי לתריסי רפרוף. שימון מנגנון הרפרוף וישור מגרעת של כנף התריסים.
חוות דעת:
עובד שלו עשה את העבודה, היה אדיב, הגיע בזמן, הפגין מקצועיות. אגב, ראיתי תגובות שליליות על המחיר בחוות דעת קודמות, אך המחיר סביר בהחלט! במדינה שלנו המע"מ הוא לא כסף שמגיע לכיס של בעל המקצוע, זה אינו טריק כדי לגבות יותר כסף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון דודסון, גבעתיים.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס חשמלי.
חוות דעת:
שלמה היה מקצועי, נחמד,נתן מחיר טוב, מקסים וממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית נדר, רמת גן.
אשרור: 01/03/2019
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת אלומניום.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2235 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק