דוד היה מדהים! הוא הגיע מהר, עשה עבודה יפה מאוד, היה אדיב, סבלני והגון מכל הבחינות. אני שמרתי את המספר שלו ומבחינתי הוא האינסטלטור הקבוע שלי מעכשיו, הכל 10! אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל זיידנר, גבעתיים.
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו כ. רמת גן.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ואיכותי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי עמוס, רמת גן.
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים של חנות.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרין ס. חולון.
משוב: 18/11/2025
תיאור השירות:
החלפת מתקן הדחה למונובלוק.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניקה פ. תל אביב.
אשרור: 12/11/2025
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח והתקנת נקודה למדיח.
חוות דעת:
וואוו! בחיים לא נתקלתי באיש מקצוע כמו דוד! חזר פעמיים להתקין נקודה למדיח, עד שהכל עבד. ביצע גם החלפת ברז במטבח. הכל עובד מצוין עכשיו. הוסיף קידוח והתקנה במתנה. היה שירותי ואדיב. איש ישר ומקצועי - מומלץ ברמות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל שלום, תל אביב.
משוב: 11/11/2025
תיאור השירות:
אספקת, החלפת כיור מטבח והתקנת ברז.
חוות דעת:
היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר אשכנזי, רחובות.
אשרור: 06/11/2025
משוב: 07/09/2025
תיאור השירות:
תיקון נקודת מים למקרר מחברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב, וממש אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאנה ב. ירושלים.
אשרור: 30/10/2025
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
מדהים, איש מקוע טוב ואחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר יעקובסון, רחובות.
משוב: 27/10/2025
תיאור השירות:
החלפת אסלה, כולל פירוק האסלה הישנה והתקנת אסלה חדשה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דודי עשה עבודה מעולה, יסודית ונקייה בפירוק האסלה הישנה וההחלפה שלה באסלה חדשה. בעל מקצוע אמין ומעולה. היה ממש אחלה! עבודה מצוינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 176 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.