מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרדי
ציון כללי:
9.17
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.35
מחיר 8.87
איכות 9.04
דירוג כללי 9.17
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יאנה נחמנסון, ירושלים.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי ישן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הגיע כמה פעמים כי זה היה משהו מורכב, מישהו אחר התחיל את העבודה ולא המשיך אותה אז הוא הגיע וקרו כל מיני דברים לא צפויים שלא היו תלויים בו. בן אדם מאד נחמד ונותן שירות מאד טוב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ליאור ז. ירושלים.
משוב: 07/09/2015
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן והיה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כנות, צור הדסה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של 3.5 כוס סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מבחינת השירות, הזמינות, המקצועית וגבה מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמואל בורנשטיין, נווה דניאל.
אשרור: 05/07/2016
משוב: 17/09/2015
תיאור השירות:
התקנת מזגן עיליי של חברת מיצובישי 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא עשה עלי רושם מצוין אבל לא הייתי מרוצה מהמחיר ובנוגע להתקנה הוא אמור לייצר ווקום בצנרת וזה לא נעשה. בהתחשב בכך שהמזגן יקר זה דבר שהוא חשוב שיעשה.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
בארט שלומוביץ, גבעת זאב.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 22/08/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי משומש של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני חייב לציין שבמקרה נפלתי על האתר שלכם. אני בארץ 20 שנה וזה האדם הראשון שנתקלתי בו שנותן שירות כמו שצריך. הוא הגיע בזמן ותמיד ענה לטלפון לא משנה כמה פעמים התקשרתי. הוא עשה את העבודה מכל הלב. בחיים לא נתקלתי באיש מקצוע כזה. חבל שהוא לא קבלן, חשמלאי, צבעי, גנן, או שיפוצניק כי הייתי לוקח אותו להיות האיש מקצוע שלי לכל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלזה שרלו, אפרת.
משוב: 01/07/2013
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים - האחד מחברת פיימלי והשני מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא ממש יוצא מן הכלל. הוא עושה עבודה טובה, מקצועית ונקייה. הוא נתן שירות יוצא דופן, גם מבחינת ההדרכה שלו על המזגנים החדשים. באמת שמגיע לו ציון 10! הוא פשוט נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. פ. ירושלים.
משוב: 06/02/2014
תיאור השירות:
התקנת שני מיני מזגנים עיליים מחברת תדיראן 1 כוח סוס.
חוות דעת:
רמת הזמינות היתה גבוהה. קיבלנו שירות אדיב. מבחינת המקצועיות אנחנו בשלב הזה עוד לא יודעים, (המזגנים עוד לא הופעלו). קצת היינו מאוכזבים מרמת הדיוק בעבודה, התקנת המזגנים לא היתה אסתטית, התעלה הועברה לאורך מרכז הקיר. כנראה שאנחנו לא נתנו הוראות מספיק ברורות בעניין זה, אולם הופתענו מהבחירה שלו, כאיש מקצוע, להעביר את הצנרת בצורה כל כך לא אסתטית (במקום להצמיד את הצנרת לאורך התקרה, כמתבקש). בסופו של דבר שילמנו עוד סכום גבוה כדי לתקן את הטעות הזו. מזגן נוסף תלוי בצורה לא מספיק ישרה. לגבי דיוק במועדים: בפעם הראשונה הוא הגיע בזמן ובמהירות. אבל בהמשך לא היתה הקפדה על הזמנים שתואמו. עם זאת, אפשר לומר שהוא כן עשה מאמץ בכדי שנצא מרוצים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מ. ל. צור הדסה.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
בחור חביב, אדיב ומקצועי. עשה את העבודה.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה לח, ירושלים.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
החלפה של מאוורר במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה רציני ואמין. עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו. אני בטוחה שאפנה אליו שוב במידה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוני שילוני, ירושלים.
אשרור: 30/11/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל אחד ורבע כוח סוס.
חוות דעת:
קודם כל הוא ענה מהר והגיע באותו יום, עשה עבודה מצויינת ובמחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק