מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יונתן
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 10.00
מחיר 9.83
איכות 9.98
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יחיאלה טורק, ראשון לציון.
משוב: 20/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טליה ה. פתח תקווה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צילינדר.
חוות דעת:
היה מצוין! מעולה ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר הורביץ, רעננה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת פלדלת.
חוות דעת:
קודם כל יחס אישי ברמה גבוהה, דייק בזמנים, גבה מחיר הוגן לדעתי ובנוסך הוא הסביר לי על כמה צילינדרים לפני שהחליף כדי שאבחר מה שנכון לי. מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבית מ. שוהם.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צילינדר בפלדלת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה אדיב ביותר, הסביר מצויין מדוע הצילינדר לא עבד. פתר את הבעיה בצורה מושלמת. נעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ו. גבעת שמואל.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון לשונית שהייתה תקועה בתוך הקיר והחלפת מנגנון הידית.
חוות דעת:
היה מצוין! יצרתי איתו קשר סביב 9 בבוקר, הגיע תוך שעה וסיים את הכל עד 11 בבוקר. נתן הצעת מחיר לפי תמונות אפילו לפני שהגיע. היה גם מקצועי וגם יותר מהיר מכל ציפיה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי א. קרית אונו.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת רב-בריח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! יונתן היה מאוד מקצועי, יעיל, דייקן וסבלני. הסביר הכל בחיוך ונועם ועשה עבודה מצויינת. בחור מקסים ובעל מקצוע מיומן. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה קליר, רמת גן.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יונתן היה מאוד נחמד ונעים, הוא הגיע בזמן שקבענו וסידר בלי שום בעיה ובמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איזבל אוריון, פתח תקווה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של פלדלת.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! אמין מקצועי ניסה לתקן לפני שהחליף את המנגנון. הסביר על תהליך העבודה ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז ש. רעננה.
משוב: 09/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה. אדיב, הוגן מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ש. תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת אינטרקום שלא נסגרה.
חוות דעת:
יונתן הציע להחליף את המנגנון שכנראה היה מקולקל. בזמן הפירוק יונתן הרגיש שאולי בעצם אפשר להשמיש את הישן (אולי בעיית מגעים שהייתה) ואפילו לחסוך בעליות. וכך קרה שיונתן השמיש את הלחצן הישן וחייב רק על הביקור. ברור שאפנה מעתה רק ליונתן וגם אמליץ לאחרים. מחיר הגון ואדם סופר נחמד , מה עוד צריך לתיקון אינטרקום ? הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 743 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק