מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.32
זמנים 9.54
מחיר 9.61
איכות 9.37
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גדי ליפשיץ, קרית אונו.
אשרור: 27/11/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי הכולל החלפת כרטיס אלקטרוני ומילוי גז.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, מאוד מקצועי ומאוד נחמד. בסוף המחיר היה אפילו נמוך מההערכה. אחד אנשי המקצוע הכי טובים שראיתי. אין ספק שאתקשר אליו שוב במידה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלית לביא, קרית אונו.
אשרור: 24/07/2018
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן גדול של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא 10 בכל הפרמטרים. אדיב, אמין, נחמד, הגיע מאוד מהר ועשה את העבודה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אייזנברג, קרית אונו.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 11/08/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה 4 כ"ס ומזגן רגיל 1 כ"ס של חברת אלקטרה הכלל החלפת קבל, מילוי גז ותיקון צינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הוא היה מאוד מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלטי זיסו, קרית אונו.
אשרור: 25/11/2014
משוב: 21/09/2014
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן רגיל ישן חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא תוך 2 דקות גילה מה התקלה. המחיר קצת מעל הממוצע אבל שווה את העבודה המקצועית שלו. הוא היה צריך לטפס בגובה בשביל לתקן והוא לא התלונן. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון סנדרוביץ', רמת גן.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז לאחר איתור תקלת נזילה במזגן.
חוות דעת:
רמי איתר בכמה דקות את מקור הבעיה והיה מאוד מקצועי. הוא איש מקסים ונעים מאוד. השאיר אחריו מקום נקי ומסודר. אם אזדקק שוב לתיקון אפנה אליו שוב ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ארדיטי, יהוד.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת אלקטרה 1 ורבע כוח סוס שלא קירר.
חוות דעת:
הוא בדק את המזגן ואמר שהוא הלך ואין מה לתקן. הוא היה אדם נחמד, הגיע בזמן ובסך הכל החוויה שלי חיובית.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד ל. תל אביב.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של דליפת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מקצועי, ולדעתי מחיר הוגן. אני מרוצה שפניתי אליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל ע. רמת גן.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מדחס למזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, זיהה מיד את התקלה וטיפל במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורגד שנה, אלעד.
אשרור: 27/10/2015
משוב: 24/08/2015
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הוא מצא את הבעיה ואמר שצריך להחליף מדחס למזגן. באותה עת, אמר שיהיה לנו יותר יקר לעשות לעשות דרכו והמליץ ללכת דרך החברה עצמה ולפנות לתדיראן. הוא גבה עלות רק על הביקור, סך הכל מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה בכר, יהוד.
אשרור: 20/10/2015
משוב: 19/08/2015
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן עילי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה טוב, אני מרוצה מהטיפול ומהמסירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק