מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.74
מחיר 9.47
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירן מוזר, חיפה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אשר היה נעים, מקצועי, עמד במילה שלו והגיע בזמן. לאחר שסיים את העבודה הוא התקשר לוודא שהכל סבבה, כבן אדם הוא היה אחלה, קליל ונעים. בנוסף הרגשתי שהמחיר היה הוגן. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי שלום, חיפה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים 1.5 כו"ס מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
אשר היה ממש בסדר, התרשמתי ממנו שהוא אדם טוב מאוד, היחס שנתן היה מעולה, בא לדירה עשה כול מה שצריך וכשחזרתי הכול היה על מקומו בשלום, מגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמירה רביב, חיפה.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במנוע על הגג.
חוות דעת:
איש נעים, אדיב ובעל רצון טוב. מומלץ בחום!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמשון כץ, חיפה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
התקנת סטרטר ותיקון מצת במזגן של חברת TCL.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, ממש מצוין. הוא נתן שירות מצוין, היה מקצועי מאוד והסביר כל מה שצריך בעבודה. היה תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי י. חיפה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפוח במזגן רגיל מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה נחמד, עבד, פתר את הבעיה, הלך ולקח תשלום. הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה ל. חיפה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינורית סדוקה שגרמה לנזילת מים בחדר, החלפת חיבור חשמל לא תיקני לשקע ושלט חדש למזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה מקצועי, הוגן ופתר את הבעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני לויטן, חיפה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר ביחידה חיצונית של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע באותו יום של קריאה, אומנם באיחור, טיפל בבעיה למרות שעה מאוחרת של יום שישי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה נסים, חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון למספר מזגנים רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אשר ממש יצא צדיק! מגיע לו לקבל את כל השבחים והמחמאות שבעל מקצוע יכול לקבל, אני ממש מרוצה וממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה קוך, חיפה.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי. מבחינת זמינות דיברתי איתו ב8 בבוקר והגיע תוך שעתיים. הוא לקח מחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסנת דוידוב, חיפה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע של מזגן רגיל מחברת רילקס.
חוות דעת:
הוא בא באותו יום והסתבר שהיה בעיה בשקע של המזגן ולא במזגן עצמו, הוא טיפל בבעיה באדיבות רבה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 663 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק