מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.74
מחיר 9.66
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני טרוק, חיפה.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת גז במזגן מרכזי הכלל סידור צינורות.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, הגיע מיד ועשה עבודה מצוינת, אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ראובן טוביאס, חיפה.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקו שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
הוא היה פעמיים, בפעם הראשונה הוא ראה שהמפוח מונע מהמזגן לעבוד אז הוא סידר אותו עם ברגים. אחרי יום המזגן שוב לא עבד, קבענו שעה, הוא ראה שהוא מאחר והתקשר להודיע. הוא הגיע וראה שבאמת הקבל הלך אז הוא החליף אותו ממש מהר וזה באמת עבד. לדעתי בביקור הראשון הוא לא היה צריך לקחת מחיר כזה ומההתחלה היה צריך לשים לב שזה הקבל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גרשון סיוון, חיפה.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה. בהחלט אזמין אותו שוב כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סוניה סמרה, חיפה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל מחברת תדיראן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מצויין! בחור מאד נחמד, עשה הכל בקלי קלות, הבין מהר מאד מה הבעיה פתר אותה ועשה הכל כמו שצריך. הייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי נחשן, חיפה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא היה מקצועי והתקין את המזגן בזמן קצר. הוא ניקה את כל האיזור אחריו, אני הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית גרובר, חיפה.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן טורנדו שטיפטף.
חוות דעת:
אשר היה זמין, מקצועי והוגן במחיר, ובעיקר נחמד ממש! הצליח לתקן טפטוף עקשני של המזגן, למרות שטכנאי אחר לא הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם גיבסון, חיפה.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
הזזת יחידת מדחס של המזגן לגג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נעים, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ואני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ונוס זהר, חיפה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל שכלל מילוי גז והחלפת סוללה.
חוות דעת:
שירות מעולה, הגיע בזמן והודיע לפני. התנהלות בצורה נעימה ומקצועית, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי יוסף, טירת כרמל.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן מיני מרכזי ארבע וחצי כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בחור שמוצאים ב"יצאת צדיק", מהתכניות האלה. מקצועי, לא יקרן, מאד אמין. הוא איש צנוע על אף הדירוג הגבוה שלו באתר. הוא ביצע תיקון פשוט יחסית אבל מבחינתי הוא היה מושיע. אני לא יכול לתת לו פחות מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלאונור קולסקו, חיפה.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי מחברת אלפים שלא קירר.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת! בדק את המזגן ומצא את הבעיה, פתר אותה וגם ניקה את הפילטרים, מילא את הגז והסביר את העבודה, אך הגיע באיחור מבלי להודיע מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
6
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 795 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק