הוא היה אדיב מאוד, תיקן את התקלה בקלות. לפני שתיקן, הראה לי את התקלה וקיבל אישור לתקן. הציג בפני שיכולה להיות שהתקלה תהיה גדולה יותר, אבל בסוף הצליח לסדר בלי להגדיל את הבעיה. הציע להגיע באותו ערב ב-22:00 כדי שלא אשאר בלי מים חמים. ממש נחמד, אדיב ומקצועי! היה מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. הציג בפניי את הבעיות שיכולות לצוף ברגע שהוא פותח את הבורג החלוד, תיקן ואפילו ווידא כמה שעות אחרי שהדוד מחמם והכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביה ., חולון.
משוב: 19/10/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, התעכב, סידר והיה אחלה ממש. ובסוף גבה פחות מהסכום המקורי. מומלץ ביותר! מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחמים זגריה, חולון.
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
תיקון פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
מצוין! היה שירות מעולה ואדיב, יחס טוב ומחיר טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדינה דלשד, בת ים.
אשרור: 02/01/2025
משוב: 03/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד שמש מחברת נמרוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקסים. סידר כמו שצריך את הבעיה, אני מרוצה! הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז סיטבון, חולון.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
תיקון צינור דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציון כהן, חולון.
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
תיקון קולט בדוד שמש 150 ליטר מחברת נמרוד.
חוות דעת:
הוא היה 10, פשוט מצוין. לא ראיתי אנשים כאלה, יצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור מקדש, אשדוד.
משוב: 30/10/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל שושני, רמת גן.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור דוד שמש.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית פרג שפירא, תל אביב.
אשרור: 15/08/2025
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
תיקון פורק לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד היימן, תל אביב.
אשרור: 15/06/2025
משוב: 15/04/2025
תיאור השירות:
תיקון פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1239 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם נתנאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.