מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.66
מחיר 9.19
איכות 9.62
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דור ואדאס, רחובות.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנת פרויקט איקאה עבור טלוויזיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא חמוד, דייקן ובא בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, נתן מחיר מראש ועמד בו, היה ממש בסדר גמור, בחור לעניין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שיר בהט, תל אביב.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, מוט לוילון וזרוע למקרן.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה את העבודה. היו כמה טעויות בהרכבה של אחד הדברים ונראה שהוא רצה לסיים עם זה וללכת. הוא חייב יותר ממה שאמרנו בהתחלה כי הוא נשאר יותר זמן ממה שחשב. לא הייתי מזמינה אותו שוב פעם. מסתבר שההתקנה של המקרן הייתה מוטעת ועשתה לנו נזק.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
תגובת העסק:
הוזמתי לפרק מקרן ולהרכיב את אותו מקרן עם התקן חדש שכבר למעשה היה אמור לטענתם להיות מורכב ולמעשה לא היה מורכב. ניסיתי לעזור ומראש הודעתי להם שהחלק לא תואם והמלצתי לא להמשיך להרכיב שיזמינו את החברה שממנה קנו והבנתי שאין זה אפשרי אז המשכנו ביחד להרכיב ולאחר מכן הרכבנו את המקרן תקרה וכן סהכ כל העבודות נעשו על פי שביעות רצונם.
6
כללי
גירסאות
שרון ט. תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של שתי טלוויזיות והתקנה של שני גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 04/03/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. עשה עבודה של עשר דקות ולקח מחיר מגוחך (אחרי שניסה לקחת אפילו יותר) עם זאת, העבודה הייתה מקצועית.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
מיכל גב, מזכרת בתיה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות בארון הזזה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אלי היחיד שהצליח למצוא את החלקים, הוא מאוד התאמץ להשיג אותם. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ל. רחובות.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
פירוק דלת עץ של מדיח חצי אינטגרלי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים אלאלוף, רחובות.
אשרור: 15/04/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
הרכבת ארונות ותיקון מיטה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה לוי, מזכרת בתיה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
הרכבת שידה וארון מאיקאה.
חוות דעת:
מאוד מקצועי, חביב ונעים ובעיקר הוגן. היינו מאוד מרוצה מעבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס א. תל אביב.
אשרור: 16/03/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
פירוק מיטה והורדת חפצים לרחוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש מעולה! גם איש נעים. פירק לי מיטה מסובכת, הוריד המון דברים כבדים לרחוב לאיסוף והיה מקסים ומקצועי. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד כהן, יהוד.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דלת מדיח אינטגרלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מהיר, הגיע באותו יום, המחיר הוגן לדעתי, הוא חתך למטה חלק מסוים ולא נראה לי שהיה חובה אבל נחמד מאוד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק