מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.95
מחיר 9.54
איכות 9.86
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל נגרי, רעננה.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בניאגרה סמויה, ועוד כמה עבודות אינסטלציה קטנות.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד ואדיב. הדבר היחיד שהפריע לי היה המחיר, שלדעתי היה גבוה.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
דביר פרידמן, כפר סבא.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ואני מרוצה מהטיפול שעשה והמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ברגר, רעננה.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיוקן נזילה שתי ניאגרות ובדיקת נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
חמוד לאללה, נחמד מאוד ללקוח, רוצה שהלקוח יבין את הבעיה ומסביר, מקצועי מאוד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן אופק, כפר סבא.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים שנאכל לצינור מפלסטיק קשיח וכן הזזת האסלה והתקנתה מחדש.
חוות דעת:
פשוט 10: הגיע בדיוק בזמן, ביצע את העבודה ביעילות וברוגע, והשרה אווירה נוחה. סיים את העבודה תוך 40 דק', ומחיר הוגן. בקיצור, העבודה ש"הצילה" לי את השבת - פשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוכבד שוורץ, כפר סבא.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה עשר. אני מרוצה מהכל, הוא הגיע מוקדם, עשה עבודה טובה והיה אדיב, נחמד והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר בן דרור, כפר סבא.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במקלחת.
חוות דעת:
הייתה בעיה ובגלל זה הכל התעכב אבל הוא טיפל מידית, עמד בזמנים ופתר את הבעיה, היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גליאור כהן, רעננה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
הרכבת ברז בתוך קרמיקה וחיזוק ברז במטבח.
חוות דעת:
מגיע לו 20! הוא קודם כל לדעתי מקצועי מאוד, הוא בחיר אדיב ונעים, הוא בא מיד כי היינו צריכים משהו דחוף. ממש מגיע לו הכל, היינו מאוד מרוצים. הוא יכל להגיד שזהו וזה מה שהוא יכול לעשות אבל הוא התעקש וסידר את זה, אני אזמין אותו שוב כשאצטרך, יש לו אנרגיות מאוד טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית אורון, הוד השרון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמצעות בלון לחץ אוויר.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין ופתר לי את הבעיה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי פלג, מתן.
משוב: 18/11/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פרידמן, רעננה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים.
חוות דעת:
הוא מקצועי, בא ועשה את העבודה. ראה הכל והיה קשוב, בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק