מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.89
מחיר 9.59
איכות 9.84
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיה ואיציק ב. רעננה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מיכל ניאגרה והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ג. כפר סבא.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח וניקוי הצנרת עם עם מכשיר חשמלי מיוחד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גפן אופיר, כפר סבא.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
היה נהדר! אביב איש נעים, שירותי ואמין. הוא הגיע בזמן והמחיר סביר. אני אעזר בו גם בהמשך, הוא ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס אופנגיין, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
סתימת צינור במטבח.
חוות דעת:
אני לא כל כך מרוצה, הוא הגיע לתקן נזילה שהייתה בצינור במטבח, הוא שם חומר ועשה חור בקיר בשביל זה, אומנם סיכמנו שאני אעשה צביעה וטיח אבל הוא השאיר את הצינור על הרצפה, השאיר חור עם חתיכת ברזל ולזה לא ציפיתי, בסוף הוא חזר לסדר את זה כי הערתי לו אבל נשמע לא לעניין שמלכתחילה התכוון להשאיר כך. בשאר הדברים היה בסדר, הגיע תוך כלום זמן, עשה מאמצים והגיע תוך פחות משעה, לפחות בטלפון היה נשמע אחד לעניין ואלו נקודות לזכותו.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מורן א. הוד השרון.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
איתור בור ביוב ופתיחת סתימה בלחץ מים כולל ביובית ושימוש בסיב אופטי.
חוות דעת:
היה מקצועי מאד, אדיב, ענה על שאלות. גבה את המחיר שסוכם מראש למרות שבפועל העבודה הייתה יותר מורכבת מהצפוי כולל שימוש בסיב אופטי. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מ. רעננה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בשירותי אורחים וטיפול בפילטר מים ראשי של הבית.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קוגן, כפר סבא.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן ותיאם איתי הכל מראש, הסביר הכל והיה נעים ומקצועי. הוא איש מאוד נחמד והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אידה רוה, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אביב היה מצוין, מעולה, עשה עבודה טובה, מקצועי, בעל יחס טוב, קצר ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרידה וורונין, רעננה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר ובזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עו"ד עמית לויטן, הוד השרון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת סיפון, פתיחת סתימה במקלחון, חיבור מדיח ומכונת כביסה.
חוות דעת:
כל מה שכתבו עליו באתר היה מוצדק, הוא מקצועי, חביב מאוד, נחמד, הגיע בקריאה מידית ותוך דקות היה אצל הדייר, הלוואי ויהיו כל בעלי מקצוע כמוהו, גבה מחיר הוגן, זמינות מעולה, סבר פנים נעימות, השוכר התקשר אלי ואמר ששלחתי לו בעל מקצוע נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 862 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק