השירות היה סבבה. לא יצא לי לבדוק מחירים אז העדפתי לא לדרג את הפרמטר.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דורון מוסקוביץ, הוד השרון.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת צנרת לשני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! המחיר יצא קצת יותר יקר ממה שציפיתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר עציוני, כפר סבא.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ברם, כפר יונה.
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ובידוד צנרת חשופה במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה הוא מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ל. כפר סבא.
משוב: 24/04/2024
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור.
חוות דעת:
היה מקסים! זיהה את התקלה במקצועיות ובמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאסמין ח. טייבה.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
תקן נזילת מים מיחדת מיזוג נסתרת VRF.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד שירות מצוין הגיע בזמן בקיצור מקצוען מכיר העבודה שלו, עבד מכל הלב, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון חיימוביץ, ראש העין.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי מזגן VRF מסוג Fujitsu.
חוות דעת:
פאדי היה מקצועי וזיהה מיד שהבעיה הייתה במשאבת המים. הוא ניסה לתקן את המשאבה ללא הצלחה. הוא נסע לקנות משאבה, אבל המקום הראשון שהוא נסע אליו היה סגור. הוא דאג לעדכן מהדרך ונסע למקום אחר שבו הוא רכש את המשאבה. הוא הגיע והתקין אותה במהירות ובמקצועיות.
הייתה גם בעיה נוספת שהמזגן זורק "שערות" שחורות גם לאחר ניקוי שעשיתי למסננים. פאדי פירק את המזגן לגורמים וניקה אותו ברמת "חריש עמוק". מאז המזגן מוציא אוויר נקי. לסיכום, פאדי מאוד שירותי, עשה עבודה מקצועית, בצורה יעילה ובמחיר סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נביל יחיא, טייבה.
משוב: 23/10/2023
תיאור השירות:
ניקוי פנימי למזגנים.
חוות דעת:
הבחור עשר! הוא לא עיכב אותי, עשה את העבודה צ'יקצ'ק וכמו שצריך, המחיר שלו מאוד הוגן ועד עכשיו הכול עובד פיקס.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דיפלומה הנדסאי קירור ומיזוג אוויר
אודות
"אני פאדי, בעל תואר הנדסאי קירור ומיזוג אוויר. אני בעל עסק בתחום מיזוג אוויר, בעל ידע וניסיון וכישרון רב בתחום יותר מ- 20 שנות ותק. מבצע עבודות בבניה פרטית, בניה רוויה, מוסדות וכו'. אנחנו מעניקים תכנון ויעוץ והתקנת מערכות מיזוג אוויר - VRF / VRV ומכירת כל סוגי המזגנים", מספר פאדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.