מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.85
מחיר 9.48
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה גני , פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש אמישראגז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, ביצע את העבודה שבגללה קראנו לו, אנחנו מרוצים ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אחיהוד מדר, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הגיע ביום שישי בצהריים במיוחד בדק את הבעיה ואמר לי שבמקום להשקיע כסף בתיקון יש לי אחריות על הדוד ועדיף להחליף אותו ועשה לי סידור זמני שם, הוא לא רצה לגבות תשלום למרות שעזר לי מאוד, אני יותר ממרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן דור, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
טל היה מעולה! הגיע בזמן והיה הוגן וישר, הלוואי וכל בעלי המקצוע היו כמוהו. סבלני מאוד ואני ממש מרוצה מהיחס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי לנגלבן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! עשה עבודה טובה ונתן לי מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל דגן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
איש מקסים, חבל על הזמן. הגיע מהר, עלה לגג סידר את הבעיה ע"י ניקוי ואפילו לא גבה תשלום. הייתי ממש מרוצה ממנו, באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד פניג, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 14/02/2014
משוב: 08/12/2013
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום ועבודות חשמל בדוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא הגיע בזמן ובהתראה קצרה. הוא אמין מאוד, המחיר היה טוב והשירות הגיע עם חיוך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס ראובן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 09/08/2013
משוב: 02/05/2013
תיאור השירות:
תיקון מערבל בדוד שמש של כרומגן.
חוות דעת:
שירות מעולה! בחור חבל על הזמן! ראה שזה בעיה של המערבל והציע לי לפנות לכרומגן לראות אם זה כלול בשירות שלהם. ולאחר שבדקתי איתם וזה לא הסתדר אז הוא הגיע באותו יום אחר-הצהריים. הוא סידר את הבעיה תוך כמה דקות. הוא באמת בן אדם 10! אני ממליצה בחום. גם לגבי המחיר, הוא היה סביר. בפעם הראשונה שהוא הגיע הוא בכלל לא גבה תשלום אפילו לא דמי ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי מ. חדרה.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ‏ ‏נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת יוחנן, חדרה.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, הסביר לי לפני מה הוא עושה, המחיר שלו היה הוגן לגמרי לדעתי- הכל סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה מנשירוב, חדרה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות וחידוש חיבור בדוד שמש של חברת פז גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! נתן לי מענה מהיר, הייתי צריך שהוא יגיע לפני החג, הגיע עשה עבודה יפה והסביר לי הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 669 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק