מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זוהר
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.75
מחיר 9.09
איכות 9.57
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גור פורת, כרמי יוסף.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז והחלפת ווסת.
חוות דעת:
זוהר היה מעולה, היחס היה טוב, העבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי דן, כרמי יוסף.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
המסת שומנים בברזים והחלפת דיזות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, איך שהתייחס, תיקן ועבד. הוא הבטיח להגיע בזמן והגיע בזמן, המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרה קריטי, רחובות.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! זאת לא הפעם הראשונה שהוא היה אצלנו והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלה פולק, רחובות.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בכמה ראשים בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה עבודה יפה, היה נחמד ואפילו הקדים.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירה אברה, יבנה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים שכלל החלפת חיישנים וברז גז.
חוות דעת:
שירות מעולה ואין לי מילים לתאר. הוא הגיע אליי פעמיים והיה מקצועי ואדיב. הוא סגר את הברז גז בצורה בטיחותית ועבד עד מאוחר. היה חשוב לו שאסתדר ומגיע לו כל הכבוד. הוא גם הלך לאמא שלי וסידר אצלה ברז גז ישן שלא עבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מרקוביץ, רחובות.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נורת הצתה ולהבה בכיריים גז של חברת קופר.
חוות דעת:
זוהר היה אחלה, הגיע מהר, יעיל, עשה עבודה טובה ומהירה, נחמד, מקצועי, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה ול, רחובות.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כיריים גז של חברת Rosieres.
חוות דעת:
היה שירות מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד עשה מה שצריך והשאיר נקי ומסודר אחרי שסיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס פרא, רחובות.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור גז והתקנת כיריים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מקסים. לדעתי המחיר שלו היה יקר, בהתחשב בזה שבעלי עשה את רוב העבודה והוא רק עשה את החיבורים, וגם סיכמנו מחיר מסויים בטלפון ובסוף לקח יותר. אבל בסך הכל היה בסדר, הוא היה מאוד נעים ונחמד ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארתור וסר, באר יעקב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישנים בכיריים גז.
חוות דעת:
הכל מצוין. המחיר סביר, הוא עומד בזמנים וממש תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל אהרני, בית חנן.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דיזות בכיריים גז.
חוות דעת:
שרות מצוין! התעכב קצת בזמנים, כנראה היה איזשהו פספוס או אי הבנה ביום הראשון שקבענו. אחרי זה הוא בעצמו דאג להתקשר ולתאם. הגיע בזמן. עשה עבודה מקצועית, נראה שהכל תקין. בעל מקצוע אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2507 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק