מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
זוהר
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.84
מחיר 9.52
איכות 9.87
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבנר משה, חולון.
משוב: 15/10/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן להבה בכיריים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בשעה שקבענו, ביצע את העבודה לשביעות רצוני, היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואל פישר, חולון.
משוב: 11/10/2020
תיאור השירות:
החלפת של הדיזות בכיריים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל לפי המצופה. הוא אדם נחמד, נתן שירות מקצועי והמחיר היה הגון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס מוצמאכר, בת ים.
משוב: 11/10/2020
תיאור השירות:
החלפה של רכיב בתנור משולב של חברת ליוונט עקב דליפה.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור! הוא היה מאוד מקצועי ונתן שירות טוב, המחיר היה טיפה יקר לדעתי אבל שווה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני קלפטץ', חולון.
משוב: 07/10/2020
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור ס. בת ים.
משוב: 06/10/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז וחיבור גריל גז במרפסת.
חוות דעת:
היה מאוד שירותי ואדיב. ביצע עבודה מקצועית. מחיר סביר. הסביר גם על תפעול ותחזוקת הגריל בסבלנות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי כהן, חולון.
אשרור: 05/10/2020
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
התקנת תשתית חדשה לגז והתקנת ברז וכיריים חדשות.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד ושירותי מאוד. עמד בלוח הזמנים, עשה את העבודה ביעילות ובזריזות ולא היה שום בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ל. חולון.
משוב: 01/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בלהבות כיריים גז.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה תוך עשר דקות. הבעיה נפתרה! הוא היה ממש בסדר מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ב. חולון.
משוב: 01/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת מערכת הגז בכיריים לאחר דליפה.
חוות דעת:
הוא הגיע אחרי הזמן שקבענו בלי להודיע וגם הייתי צריכה לבקש ממנו כמה פעמים את האחריות עד שהוא שלח לי ולא הייתי מרוצה מכך. מבחינת העבודה עצמה, רואים שהוא מקצועי, הוא עשה את העבודה כמו שצריך וייעץ לנו להחליף את הכיריים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
6
יחס
7
9
כללי
גירסאות
אבשלום צור, חולון.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
חיבור כיריים.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה, תוך כדי העבודה הוא החליף חלק בלי לשאול אותי ואז בסיום העבודה המחיר קפץ בגלל החלק שהוא החליף, אני אמרתי לו שהוא היה צריך לידע אותי מראש ולבקש אישור לפני שהוא מחליף חלק אז הוא החליף חזרה לחלק הישן ולא גבה את התוספת בתשלום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורנה מיכרובסקי, בת ים.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של כיריים.
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3186 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק