מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זוהר
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.73
מחיר 9.07
איכות 9.62
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוטי אלבז, ראשון לציון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי של מחמם מים על גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בחור נחמד וסימפטי. עשה עבודה טובה אבל המחיר שגבה היה מאוד יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי גז נוספים באזור ראשון לציון

בר ירדני, ראשון לציון.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של ההצתה בגז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא אמר מחיר בטלפון ואז כשהגיע תיקן עוד משהו אז המחיר השתנה מעט. הגז עובד בסדר ואנחנו מרוצים סך הכל.
איכות
9
מחיר
-
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר נאור, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מצתים ופתיחת סתימה בכיריים גז.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים. הוא עמד בזמנים, אמר מחיר ועמד בו והוא תיקן לשביעות רצוננו והגז עכשיו עובד יופי, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שמיר, ראשון לציון.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גז.
חוות דעת:
הוא אחלה, היה ממש בסדר גמור. הייתי מרוצה מהאדיבות, מהשירות ומהמקצועיות- ממש הכל, מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונן משעל, ראשון לציון.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ביטחון, צינור גומי ובדיקת מערכת הגז.
חוות דעת:
נתן שירות מקצועי, היה אדיב, נחמד, עשה עבודה טוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בוים, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים של חברת ליוונט.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, עבד כמו שצריך, הגיע בזמן והיה מצוין. הוא עשר והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי בכר, ראשון לציון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור וחיבור כיריים מחברת DELONGHI לנקודת גז.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הכל היה אחלה, זוהר הגיע בזמן כמו שסיכמנו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור גבעתי, ראשון לציון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז, בדיקת ביטחון והארכת נקודת גז לנגישה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אני ממש מרוצה, הוא היה עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושיק ניצני, ראשון לציון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מחמם מים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהעבודה של זוהר. הוא עמד בזמנים שלו, בדק את המכשיר כמו שצריך והוא באמת איש הגון וישר. הוא לא ניסה לדחוף חלקים מיותרים. הוא בחור על הכיפאק, מגיע לו בקלות 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק גבסו, ראשון לציון.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
מצוין מבחינת העבודה שלו והשירות. קבע זמן והגיע בזמן, הוא אדם מאד נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך, אם היתה לו הערה הוא אמר לי, לא רק התקין את הכיריים והלך אלא גם עשה בדיקות מסביב כמו אם יש דליפה ועוד. הוא ממש 100%!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2335 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק