מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זוהר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.82
מחיר 9.24
איכות 9.81
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי קוקיה, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת לתיקון מחמם מים בגז.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה בסדר גמור, הסביר לי במה מדובר ומה התיקון הנדרש והחלטתי לא לתקן. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קרן דומברובסקי, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מחמם מים של חברת יונקרס.
חוות דעת:
לא היו מים חמים, זוהר הגיע אחרי שכבר היה פה טכנאי שלא הצליח לתקן, הוא הקדים, בדק והחליף רגשים. הסביר לי כל הזמן מה היתה התקלה, מה בודק, איך מתקן ומה לעשות אם זה יקרה שוב בעתיד. נתן אחריות של 3 חודשים, בדק שהמבער עובד ויוצאים מים חמים וגם שלח הודעה בערב לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי זהבי, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ביטחון בדוד.
חוות דעת:
שירות מקצועי מאוד, הוא עשה את העבודה כמו שצריך. הגיע בזמן והיה מאוד סבלני, הסביר מה שצריך. לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יהונתן כהנא, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים של חברת Luxor לגז.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא היה מאוד זמין, אמר לי מחר או מחרתיים שהוא יגיע שמבחינתי זה היה מעולה, הוא היה הוגן והכל היה טוב. הוא אמר לי כמה זה יעלה וחיכה איתי לראות שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת יוחנן, תל אביב.
אשרור: 03/06/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של 2 דיזות שלא עבדו.
חוות דעת:
בעל השירות מקצועי, פתר את הבעיה ואפילו הסכים לצבוע לי מכסה של הגז שהחליד. בעיני הוא מאוד מומלץ ואולם חרה לי דבר אחד. הוא לא היה מוכן לתת אחריות על השירות אפילו לא למינימום המתבקש של 3 חודשים. לטענתו מאחר ולא החליף חלקים אין על מה לתת אחריות. ראשית אדגיש כי כן החליף חלק בניגוד לטענתו, את הדיזה שהייתה סתומה. ושנית גם אילו לא היה מחליף שום חלק לדעתי חובה לתת אחריות על כך שהתקלה לא תחזור לפחות ל-3 חודשים. לאחר שהתעקשתי הוסיף מסמך אחריות ל-3 חודשים אף שלטענתו "זו אינה מגיעה לי". לא רוויתי נחת מאקורד הסיום הצורם הזה. בכל השאר היה מקצועי ובסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
רוני גרובר, תל אביב.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
העתקת נקודת גז ממקום אחד למקום אחר.
חוות דעת:
הוא אחלה. הגיע בזמן, היה ידידותי, שקוף, הסביר בדיוק מה צריך לעשות והיה מקצועי. כל מה שצריך מבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ב. תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון גז של מנגל.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן וגבה את התשלום סיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדי קייזר, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי צנרת כיריים גז בדירה.
חוות דעת:
זוהר היה נחמד, הגיע מהר, מקצועי, עבד זריז, עשה עבודה טובה, סבלני ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי רשף, תל אביב.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
התקנה של נקודת גז בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון סיבוני, תל אביב.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב, מבחינת המחיר- לדעתי היה יקר, אבל הוא בא בזמן עמוס בערב חג. הוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2393 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק