מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עודד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.47
מחיר 9.65
איכות 9.73
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אפי דריישנר, רמת גן.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
הובלת ספה בתוך רמת גן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יששכר כרמלי, גבעתיים.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מפתח תקווה לגבעתיים.
חוות דעת:
מרוצה ממנו מאוד, המחיר הוגן ושפוי והיחס מעולה. הוא אמין, מקצועי מאוד והגיע בזמן. המקרר הגיע ללא טיפת רטיבות (למרות שירד גשם מבול) וללא שריטה אחת. שירות נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בארי וקנין, הוד השרון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בתוך הוד השרון ופינוי ספה קיימת.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! שלח את אח שלו לבצע את העבודה כי לא יכל באותו היום, יש לו גישה טובה ושירותיות מהממת! הוא אדיב, מגיע לו הכי גבוה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי גילדנברג, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה מקרית אונו לפתח תקווה.
חוות דעת:
בעל מקצוע בסדר גמור, עטפו בניילון את הספה ולא פגעו בכלום, עשו עבודה טובה מאוד, עמדו בזמנים, היו נעימים ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ט. פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פינוי 2 ספות מדירה.
חוות דעת:
שירות בסדר. עודד היה זמין ועשה את העבודה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ניסים פלומבו, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של ספה, מזרן, שולחן, פינת אוכל, שידה, מנורה וויטרינה מיבנה לחריש כולל שירות של פירוק והרכבה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין והכל היה באמת פיקס. שמר על הרהיטים והיה באמת עשר במקצועיות, באמינות ובמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן סספורטס, חיפה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 2 חדרים מחיפה לתל אביב, כללה פירוק והרכבה של מקרר.
חוות דעת:
הם היו מעולים, מעט איחרו אך עשו עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ר. צור יצחק.
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
הובלה ל2 מוקדים, רעננה והרצליה, כולל פרוק משקוף דלת להכנסת מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל! אדיבים, מקצועיים, שמרו באדיקות על הפריטים, מחיר מצויין, לא התחשבנו על קטנות, עזרו עם מפתן הדלת בצורה יצירתית. אזמין אותם בשמחה שנית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית ארבל, הוד השרון.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
הובלת מיטה זוגית ושידה מהוד השרון לגבעתיים עם עצירה בגבעתיים להוספת מקרר ועוד כמה ארגזים, כולל פירוק והרכבת רהיטים.
חוות דעת:
הם היו מופלאים! ממש נהדרים, הלכו לקראתי ובאו למרות יום הבחירות ולמרות שזאת הובלה מסובכת מכמה כתובות. הם פירקו את המיטות במהירות והיו מאד יעילים. עזרו כמה שיותר והכל הגיע כמו שצריך . היו מקצועיים ביותר, אדיבים, נחמדים ומאד נעימים. ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור שחק, כפר סבא.
משוב: 30/09/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר וארון מהרצליה וכפר סבא והזזת פריטים בתוך הדירה.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל. היחס היה טוב אבל היה קצת עניין עם עמידה בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 113 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק