מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.41
איכות 9.68
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאון אלקחי, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים ומקרר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, בן אדם נחמד מאוד והמחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחלי מטלוב, ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקפיא.
חוות דעת:
החלקים הפנימיים במקפיא קפאו מרוב שהיה קר מידי, גיל הפשיר את המקפיא, סידר את הטמפרטורה והיה מאוד שרותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי שכטר, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הצטברו גושי קרח מתחת למקרר, הוא הגיע וטיפל בבעיה ואפילו לא רצה לקחת על זה תשלום. רק אחרי שהתעקשנו קיבל עלות ביקור ואמר לנו שאם תצוץ בעיה כלשהי הוא יחזור שוב ללא עלות. היה מאוד נחמד, הסביר לנו על הכל ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל גומבינר, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים חשמליים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא טיפל בתקלה, המחיר היה טוב לטעמי, היה מאוד נחמד והוא התאמץ והגיע באותו היום בשעה ממש מאוחרת, ככה שהיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמר גרינברג, ראשון לציון.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר אפולו של חברת תדיראן.
חוות דעת:
גיל עזר לי מאוד! הסביר לי איך לפתור את הבעיה דרך הטלפון, איש מדהים ואני מרוצה ממנו. תודה על הזמן שהקדשת לי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גליקמן, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
חלפת חיישן טמפרטורה במדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
גיל מקצועי ואמין, אין לי מילים. הוא הגיע בול בזמן, ונתן שירות מצויין. הוא אחלה של בן אדם, ממש לא ראיתי את זה בא. בינתיים אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ריס, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מנוע טורבו תקול בתנור של חברת הריסון.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את התנור ואמר שהמנוע הרוס לגמרי ואין לו אפשרות לשחרר את הברגים מבלי להרוס את שאר התנור מפני שהם כבר חלודים. בסך הכל התרשמתי ממנו, הוא נראה לי מאוד אמין ונשמע שהוא ידע על מה הוא מדבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוזיטה סדובסקי, ראשון לציון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן במדיח כלים של חברת מילה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה קדמי, ראשון לציון.
אשרור: 12/04/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים ומקרר בילד אין.
חוות דעת:
אדם מאוד מיוחד, הוא היה פשוט מעולה. יחס מדהים ועבודה מקצועית מאוד. מומלץ בחום ללא היסוס. לדעתי המחירים מאוד הוגנים, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו. כשאני מדברת עליו אני פשוט מתרגשת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר סיטון, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר, שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מצוין ויש לי רק מלים חמות ורק דברים טובים להגיד עליו. הוא אחלה בחור, בן אדם טוב, אמין ועשה עבודה מעולה. המחיר נשמע לי בסדר, אבל אני לא יודע כי אני לא מבין בזה ובגדול הכל פיקס, באמת אין מילים. בחור מאוד נחמד והייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק