מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.72
מחיר 9.39
איכות 9.62
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאון אלקחי, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים ומקרר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, בן אדם נחמד מאוד והמחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי שכטר, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הצטברו גושי קרח מתחת למקרר, הוא הגיע וטיפל בבעיה ואפילו לא רצה לקחת על זה תשלום. רק אחרי שהתעקשנו קיבל עלות ביקור ואמר לנו שאם תצוץ בעיה כלשהי הוא יחזור שוב ללא עלות. היה מאוד נחמד, הסביר לנו על הכל ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר גרינברג, ראשון לציון.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר אפולו של חברת תדיראן.
חוות דעת:
גיל עזר לי מאוד! הסביר לי איך לפתור את הבעיה דרך הטלפון, איש מדהים ואני מרוצה ממנו. תודה על הזמן שהקדשת לי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה קדמי, ראשון לציון.
אשרור: 12/04/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים ומקרר בילד אין.
חוות דעת:
אדם מאוד מיוחד, הוא היה פשוט מעולה. יחס מדהים ועבודה מקצועית מאוד. מומלץ בחום ללא היסוס. לדעתי המחירים מאוד הוגנים, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו. כשאני מדברת עליו אני פשוט מתרגשת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן אשכנזי, ראשון לציון.
אשרור: 27/11/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון מקרר של סמסונג.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ביום שישי, המקרר שלי לא קירר והוא הדריך איך לפתור את זה. עבר כבר שבוע ובינתיים הכל נראה תקין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי יפה, ראשון לציון.
משוב: 09/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
ישר, אמין, מקצועי, בא בזמן וגבה תשלום רק לאחר שבדק שהמקרר אכן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל קליין, ראשון לציון.
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, הסביר לי שצריך להפשיר את המקרר ל- 24 שעות והוא יחזור לעבוד ואכן זה היה נכון. נתן הסבר מפורט על המקרר וחסך לי את עלות הביקור והתיקון אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדיה פסח, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במקרר.
חוות דעת:
הוא חמוד אמיתי, הוא אמר לי לכבות את המקרר, ובמידה והבעיה לא נפתרת לאחר מכן לחזור אליו והוא יבוא לתקן. טכנאי אחר אמר לי שהוא חייב לבוא ולראות מה הבעיה. הוא יצא צדיק אמיתי.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי דרי, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד והסביר לי בטלפון איך לתקן את הבעיה בעצמי כדי לחסוך לי עלויות. הוא עשה רושם מקצועי, אדיב והגון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי איסקוב, ראשון לציון.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. בא בזמן ועשה עבודה טובה.
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 242 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק