מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.66
מחיר 9.15
איכות 9.64
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ראובן שינפלד, פתח תקווה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן אינוונטר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות מעולה. קובי מקצועי, אדיב, דיבר גם עם החברה של המזגנים ונתן שירות טוב מאוד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכסנדר וולפוביץ, פתח תקווה.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שהפסיק לעבוד אחרי הפסקת חשמל.
חוות דעת:
קובי תיקן מזגן מהר מאוד בלי לנפח את הבעיה כדי להוציא ממני כסף מיותר. השירות היה אדיב ומקצועי מאוד. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן סיניק, פתח תקווה.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע, תיקון חיישן ותיקון קצר חשמלי במזגן.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא היה מאוד נחמד, תיאם מול הדיירים מהיום למחר. הצליח לפתור את כל הבעיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה נוטי, פתח תקווה.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא סידר וסגר הכל מהר. בנוסף המחיר שגבה היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן אטלס, פתח תקווה.
אשרור: 05/11/2018
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה יותר מעשר! הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה בצורה טובה ומקצועית, ניקה אחרי העבודה, נתן שירות ויחס מצוין ולקח מחיר סביר לדעתי, הכל היה בסדר גמור. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב ר. פתח תקווה.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים וניקוי מזגן מיני מרכזי 4 כ"ס.
חוות דעת:
עשה עבודה באמת טובה, שירות יוצא מהכלל! עמד בלוחות זמנים, היה סבלני וענה לכל השאלות. נתן שירות מעבר למה שהיה צריך לתת גם במזגן אחר. המחיר שלקח היה הרבה יותר נמוך מהצעות שאחרים נתנו לי. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו, אני אהיה איתו בקשר אם אני אצטרך שוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי רוט, פתח תקווה.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן עילי מחברת אלקטרה ובדיקה של מזגן עילי נוסף שהרעיש.
חוות דעת:
המזגן לא קירר עקב נפילה של חוטים על המדחס. הוא פתח את מכסה המנוע, קיבע את החוטים שלא יפריעו, החליף את המתנע כיוון שהוא היה כמעט גמור. ביקשנו ממנו לבדוק מזגן נוסף שהרעיש, הוא עבד עליו במשך חצי שעה ולא ויתר. מאז שני המזגנים עובדים מצויין. עבד בשמחה ועשה כל מה שהוא יכול. שמרתי את המספר שלו להמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר להב, פתח תקווה.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 05/07/2017
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה סה"כ ואין טענות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה שמש, פתח תקווה.
משוב: 20/06/2017
תיאור השירות:
החלפת סטרטר, ניקוי מאייד בשני מזגנים ומילוי גז במזגני מיצובישי.
חוות דעת:
היה מצוין! סוגר את כל הפינות. מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ק. פתח תקווה.
משוב: 09/09/2016
חוות דעת:
היה טוב מאד. מצא מהר את הבעיה ותיקן בזריזות. לדעתי הגזים במחיר גבה יותר מהמקסימום שמוצג במחירון.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק