מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.79
מחיר 9.68
איכות 9.81
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמיצור ד. ירושלים.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה במחשב נייד של חברת לנובו ורכישת מטען.
חוות דעת:
הוא היה אחלה כמו תמיד, זיהה שהבעיה היא במטען, הכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלומקה דונייבסקי, ירושלים.
אשרור: 13/05/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שכלל התקנת Windows ושחזור קבצים במחשב.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, יחס אישי מצוין ועשה עבודה טובה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארגט טקלה, ירושלים.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
אספקת מטען למחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי ונחמד, נסעתי אליו למעבדה, עזר מעבר ונתן מעצמו, המחשב לא נדלק, הסביר שהבעיה במטען ולא במחשב עצמו, הביא לי מטען רק שימושי חדש שאני יכולה להשתמש בו גם למחשבים אחרים, המחיר הגון לדעתי, מקצועי והסביר על הבעיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת שמעוני, ירושלים.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ציר שבור במחשב נייד של חברת בל.
חוות דעת:
נעזרתי בעזרה, הוא היה מעולה, מאוד מקצועי ופתר לי את התקלה. אני מאוד מרוצה מהעבודה הטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל חממי, ירושלים.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מחשבים ניידים של HP וDell.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נתן לי אינפורמציה ועזר לי עוד לפני שהגעתי אליו. כשהייתי אצלו במעבדה היה אדיב וסבלני, המחיר מעולה ואני ממש ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי לוין , ירושלים.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה מקצועי, הגיע בזמן, היה זריז מאוד וממש ביצע את החלפת המסך בכמה דקות, היה נראה שהוא ידע מה הוא עושה, אני מאוד מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר אסולין, ירושלים.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך מחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הייתי ממש מרוצה ואחזור אליו, אדם אדיב, סבלני, נתן לי אחריות על המסך לחצי שנה, הייתי רגועה ושמחתי שנתן לי את השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי תבור, ירושלים.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
נטרול מסך מגע במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים! עשה את העבודה כמו שצריך, נחמד, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיטי סנדרס, ירושלים.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צירים חלשים במחשב נייד של חברת LENOVO.
חוות דעת:
עזרא באמת נתן לי שירות מעל ומעבר! עם כל המצב העגום שהיה עכשיו וכל הדיבור על ההסגר הוא נשאר בשבילי ונתן את המקסימום שלו בעבודה. לאחר שהוא סיים אחד הצירים עדיין היה חלש ונשבר אז הוא התעקש לחזור לתיקון נוסף והוריד לי את המחיר הסופי באופן משמעותי. לא מובן מאליו שיש אנשי מקצוע כאלה, ממליצה עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול כהנא, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב נייד מחברת LENOVO.
חוות דעת:
השירות היה ממש יוצא מן הכלל, בעיקר נהניתי מכך שעזרא היה זמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 408 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק