מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.74
מחיר 9.62
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל פ. ירושלים.
משוב: 05/04/2020
חוות דעת:
עזרא סייע לי באופן מדהים. הרבה מעל המצופה. אין לי מילים. ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרי תבור, ירושלים.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
נטרול מסך מגע במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים! עשה את העבודה כמו שצריך, נחמד, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו אלחדד, ירושלים.
משוב: 26/03/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלומקה דונייבסקי, ירושלים.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שכלל התקנת Windows ושחזור קבצים במחשב.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, יחס אישי מצוין ועשה עבודה טובה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיטי סנדרס, ירושלים.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צירים חלשים במחשב נייד של חברת LENOVO.
חוות דעת:
עזרא באמת נתן לי שירות מעל ומעבר! עם כל המצב העגום שהיה עכשיו וכל הדיבור על ההסגר הוא נשאר בשבילי ונתן את המקסימום שלו בעבודה. לאחר שהוא סיים אחד הצירים עדיין היה חלש ונשבר אז הוא התעקש לחזור לתיקון נוסף והוריד לי את המחיר הסופי באופן משמעותי. לא מובן מאליו שיש אנשי מקצוע כאלה, ממליצה עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול כהנא, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב נייד מחברת LENOVO.
חוות דעת:
השירות היה ממש יוצא מן הכלל, בעיקר נהניתי מכך שעזרא היה זמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שריפי, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון כפתור הפעלה וניקוי לוח אם במחשב נייד של חברת אסוס כולל אפסקת עכבר ומקלדת ניידים.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, באמת בן אם אדיב, אמין, ממש שיתף בכל התהליך שעבד על המחשב, בעל שקיפות מלאה, התחשב במחיר ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה דגן, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ברגים המחזיקים את מסך המחשב.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד נעים, מסביר, סבלני, ענה על כל השאלות, ממש בן אדם נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלרה גרוסוולד, ירושלים.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תחזוקה כללית למחשב נייח והחלפת סוללה.
חוות דעת:
המחיר מעולה, עשה את הטוב ביותר, הוא דאג לי שלא אשלם על דברים מיותרים ושבאמת המחשב יתוקן, הוא סבלני ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב אסייג, ירושלים.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה ברשת אינטרנטית ביתית.
חוות דעת:
עזרא איתר את הבעיה, השירות שלו היה מצוין, הוא בן אדם נחמד, עם שכל ישר והציע מספר פתרונות לתקלה אך הוא איחר קצת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 396 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק