מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
קובי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.60
איכות 9.87
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון חורי, פתח תקווה.
משוב: 26/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד. ניקוי אבנית בשני דודי שמש.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש! הגיע בזמן, עבד מהר וסידר הכל. נתן מחיר הגיוני. סה"כ מרוצים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי לובינר, פתח תקווה.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
תיקון גוף חמום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הקדים להגיע אליי ,עלה על גג הרעפים כדי לבדוק את הדוד ( למרות שהוטעה על ידי בנוגע למיקומו) ולמרות שאמר לי כי אינו "מתעסק" עם גגות רעפים ישנים.מקצוען אמיתי וגם המחיר היה סביר בהחלט .מודה לו, הוא ממש תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן פיורסקי, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש בגודל סטנדרטי, שכלל חיזוק חלקים בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא תיקן מהר מאוד את התקלה. היה איזה משהו קטן שצריך לתקן והוא לא ניפח את זה ואמר שצריך תיקון נוסף שלא צריך, אלא היה כנה ואמר שזאת תקלה קטנה. הוא לקח תשלום רק על הגעה, בא מהר ובזמן, היה חמש דקות והלך ומאז התקלה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה פדרמן, פתח תקווה.
אשרור: 28/08/2014
משוב: 22/06/2014
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של דוד שמש ותיקון קולט.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא עמד בזמן שקבענו ונתן שירות מהיר. הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ולא דחק עם התשלום, אמר לי:" קודם כל תבדקי שהכל בסדר". המחיר היה הוגן. אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יותם ש. גבעתיים.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי דוד שמש.
חוות דעת:
קובי פתר את הנזילה אבל המים עדיין לא מתחממים. הוא אמר שזה כנראה קשור לבניין ואני מנסה לבדוק אם זה קשור. הוא היה נחמד, אמין, הייתי מזמין אותו עוד פעם.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אריאלי, גבעתיים.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הוא הגיע מהר, טיפל בהכל, היה זמין וזיהה בדיוק מה הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא מ , תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מחבר והוספת שסתום לדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא עשה עבודה טובה, נתן שירות ויחס טוב, הוא הגיע קצת באיחור וגבה מחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית גולן, תל אביב.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
תיקון קולטים בדוד שמש.
חוות דעת:
חבל על הזמן, פשוט מעולה! אדם מדהים, בעל מקצוע איכותי וטוב. הזמנתי אותו עקב בעיה בקולטים של הדוד, הוא הגיע באותו היום שדיברנו ותיקן את התקלה באופן יסודי ביותר. הוא אמר שאת התשלום ניתן לו כעבור כמה ימים שנראה שהכל באמת עובד. הוא חזר לאחר כמה ימים לבדוק שהכל תקין וגבה מחיר הוגן. היתה לנו בעיה נוספת במקום אחר בדוד, הוא הגיע ותיקן ללא תשלום. הוא היה מאוד אמין ומקצועי. אנושי,שירותי, אמין ומקצועי . הוא אדם נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי סמוראי, הוד השרון.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
היה נהדר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בנאי, תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש כולל חיזוק הצינור.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2361 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק