מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
קובי
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.87
מחיר 9.79
איכות 9.88
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רותי לובינר, פתח תקווה.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
תיקון גוף חמום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הקדים להגיע אליי ,עלה על גג הרעפים כדי לבדוק את הדוד ( למרות שהוטעה על ידי בנוגע למיקומו) ולמרות שאמר לי כי אינו "מתעסק" עם גגות רעפים ישנים.מקצוען אמיתי וגם המחיר היה סביר בהחלט .מודה לו, הוא ממש תותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן פיורסקי, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש בגודל סטנדרטי, שכלל חיזוק חלקים בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא תיקן מהר מאוד את התקלה. היה איזה משהו קטן שצריך לתקן והוא לא ניפח את זה ואמר שצריך תיקון נוסף שלא צריך, אלא היה כנה ואמר שזאת תקלה קטנה. הוא לקח תשלום רק על הגעה, בא מהר ובזמן, היה חמש דקות והלך ומאז התקלה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה פדרמן, פתח תקווה.
אשרור: 28/08/2014
משוב: 22/06/2014
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של דוד שמש ותיקון קולט.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא עמד בזמן שקבענו ונתן שירות מהיר. הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ולא דחק עם התשלום, אמר לי:" קודם כל תבדקי שהכל בסדר". המחיר היה הוגן. אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חן סבג, רמלה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
קובי נתן שירות טוב והמחיר היה מעולה. עשה עבודה טובה ואני ממש מרוצה ממנו, אחלה בחור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי לבנוני, הוד השרון.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני כהן, ראשון לציון.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, עשה עבודה טובה, מהירה , הוא אלוף ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית חלמי, קרית אונו.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
קובי היה מעולה! ממש מצוין, עמד בזמנים והמחיר היה סביר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שרעבי, ראשון לציון.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון וניקוי דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, שירותי, אדיב ובא בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן זמיר, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירות ממש מעולה. מבחינתי מגיע לו את הציון הכי גבוהה. גם הגיע בהתראה קצרה, היה מאוד אדיב וטיפל בתקלה במחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה שניצקי, תל אביב.
אשרור: 28/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לנזילה מצינור קרוע בדוד שמש.
חוות דעת:
קובי היה מצויין! עבד בצורה מקצועית, תיקן הכל כמו שצריך ולדעתי המחיר שלקח היה הוגן מאוד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2171 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק