מצוין! גם מבחינת מחיר וגם מבחינת השירות. היה ממש עשר. הוא עשה עבודה מעולה, היה אדיב לאורך כל הדרך, ניקה אחריו, פינה הכל ועכשיו הכל עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד דינר, חניתה.
אשרור: 03/01/2019
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
פירוק שלושה מזגנים והתקנת ארבעה מזגנים חדשים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מעולה. נקי, מסודר ומקצועי. אני רוצה להוסיף ולשבח. ברח גז מאחד המזגנים. טלפון אחד,הגיע תוך יומים סידר, עבד נקי, יצא ולא ביקש דבר. לקח אחריות, הגיע מרחוק. כל הכבוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון בצלאל, כליל.
משוב: 18/03/2018
תיאור השירות:
אספקת מזגן רגיל של חברת תדיראן והתקנתו.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה נחמד, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון ורשסקי, בן עמי.
משוב: 24/07/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן 10A עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחמים צמח, חיפה.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי 4 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בדיוק בזמן שקבענו ועשה מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ד. קרית מוצקין.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ר. חיפה.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי, כולל קידוח בטון והארכת צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים סגל, קרית ים.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן ותיקון תקלה.
חוות דעת:
הוא גילה מקצועיות והיה הוגן מבחינת המחיר. השירות היה מהיר ומקצועי.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.