הוא היה בסדר גמור! נחמד, אדיב, עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרגא קראוס, חיפה.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אנטון היה מעולה! הוא היה מקצועי ועשה עבודה מצוינת. הוא עמד בזמנים, תקתק עניינים ועשה עבודה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם א. חיפה.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מיזוג מרכזי של חברת אלקטרה בדירה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עמד בזמנים, היה מנומס, עשה עבודה טובה והמחיר היה סביר לדעתי. הוא הסביר לי את האפשרויות בסבלנות ואני בחרתי במה שהיה מתאים לי. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב מורן, חיפה.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, מאה אחוז! הוא הגיע כמו שקבענו ועבד יפה, הכל היה בסדר. המחיר היה הוגן לדעתי ביחס לעבודה שהוא ביצע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ענבל בר סלע, חיפה.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן קטן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אחד המזגנים מטפטף לתוך הבית. הוא הגיע פעם אחת, לא הצליח לסדר ואמר לנו לפנות לחברת אלקטרה לגבי זה.
התקנה של מזגן רגיל מחברת אלקטרה ותיקון מזגן מחברת טדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה, קבענו מראש זמן והוא עמד בזמנים ועשה כל מה שהוא הבטיח, הייתה לי חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מודי פלומן, חיפה.
אשרור: 25/03/2018
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב מאוד ומקצועי. הוא דייק בזמנים ועבד מהר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמנואל כלילי, חיפה.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה 100 אחוז. הוא הגיע יחסית מהר ובזמן. הוא ביצע את העבודה לשביעות רצוני, כל מה שביקשתי הוא עשה על הצד הטוב ביותר. אני באמת ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל אלון, חיפה.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא פתר את הבעיה במזגן, סיים מהר, היה עם ראש על הכתפיים. הוא חמד של בחור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.