מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתן
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.82
מחיר 8.97
איכות 9.59
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל צפון, ירושלים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס.
חוות דעת:
איתן היה מצויין, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל חלפון, ירושלים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס רגיל.
חוות דעת:
הוא נתן לי בטלפון הצעת מחיר להחלפת מנגנון והחלפת רצועה בתריס, בסוף הוא רק החליף את הרצועה, עשה עבודה של 5 דקות וגבה תשלום על החלפת מנגנון. הוא פתר לי את הבעיה אבל אני לא מרוצה מהיחס.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
8
יחס
7
6
כללי
גירסאות
אלי אביב, ירושלים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
איתן היה מעולה! קבענו כמה ימים לפני והתקשר ערב לפני לתאם סופית, אמר שיתעכב וזה היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה וקסמן, ירושלים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים והתקנת רשת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא העלה את המחיר ממה שהוא אמר לי בטלפון לפני כי טען שלא ראה בתמונה שצריך משהו מסוים, מצד אחד זה היה נראה לי כמו ניסיון לקחת יותר כסף ממני ומצד שני זה יכול להיות באמת אמיתי, זה קצת ביאס. הוא עשה עבודה טובה ומהירה ואני סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוליה קוסמן, ירושלים.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון שכלל החלפת מנגנון ורצועה.
חוות דעת:
לא הייתי בבית בזמן העבודה. הוא הגיע בזמן והיה אדיב בטלפון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דב נוטקביץ', ירושלים.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, הגיע מהר, המחיר היה נראה סביר ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ב. ירושלים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
איתן היה מעולה! מאוד מהיר ויעיל. המחיר שלו היה מאוד הוגן לדעתי והשירות מדהים! הוא היה מקצועי ונחמד ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דיין, ירושלים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קפיץ ורצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
סך הכל בסדר, באופן כללי נראה לי שהיה תקין. קצת יקרן לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
כרמלה נעים, ירושלים.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא מיד, תיקן והיה בסדר גמור, הוא עשה את זה מהר ותיקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שוורץ, ירושלים.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בשני תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בדיוק בזמן, היה זמין והמחיר מסתבר ממש מתחת לממוצע לאחר בדיקה שעשיתי. הוא עשה עבורי עוד עבודות קטנות בבית ללא תוספת בתשלום. העבודה שלו טובה ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 512 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק