מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתן
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.82
מחיר 8.95
איכות 9.57
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מרק לוצקר, ירושלים.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 11/08/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל שטאל, ירושלים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שלוש רשתות והתקנת חמש מברשות חדשות בתריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה מהירה וטובה, תקשר תוך כדי העבודה והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ברנדווין, ירושלים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קפיץ בתריס גלילה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, היא היה ממש 10. דאג להיות איתי בקשר טלפוני ויש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמי זקן, ירושלים.
משוב: 27/08/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל חלפון, ירושלים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס רגיל.
חוות דעת:
הוא נתן לי בטלפון הצעת מחיר להחלפת מנגנון והחלפת רצועה בתריס, בסוף הוא רק החליף את הרצועה, עשה עבודה של 5 דקות וגבה תשלום על החלפת מנגנון. הוא פתר לי את הבעיה אבל אני לא מרוצה מהיחס.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
8
יחס
7
6
כללי
גירסאות
אלי אביב, ירושלים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
איתן היה מעולה! קבענו כמה ימים לפני והתקשר ערב לפני לתאם סופית, אמר שיתעכב וזה היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, מהירה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש אברבוך, ירושלים.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת הזזה שלא ניתן היה לסגור אותה.
חוות דעת:
הוא הגיע מאוד מהר, עבד כמו שצריך והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה וקסמן, ירושלים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים והתקנת רשת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא העלה את המחיר ממה שהוא אמר לי בטלפון לפני כי טען שלא ראה בתמונה שצריך משהו מסוים, מצד אחד זה היה נראה לי כמו ניסיון לקחת יותר כסף ממני ומצד שני זה יכול להיות באמת אמיתי, זה קצת ביאס. הוא עשה עבודה טובה ומהירה ואני סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רותם דביר, ירושלים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, זריז ולדעתי לקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פרנץ, ירושלים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס רגיל ושימון תריס נוסף.
חוות דעת:
פחות היינו מרוצים, קבענו את המחיר מראש וכל פעם הוא רצה להעלות אותו וזה נתן תחושה קצת לא נעימה. באופן כללי העבודה טובה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 501 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק