התקלה לא תוקנה בפעם הראשונה. הגיע פעם נוספת רק שלושה ימים אחרי הקריאה. בנוסף, המזגן שהיה שקט קודם התחיל לטרטר. היחס בלתי נסבל. האיש חצוף. האשים את בני הבית בחבלה בצינור המזגן (שנמצא בבוידעם). פתח דלתות של חדרי שינה בלי לדפוק. בנוסף, אחרי ה"תיקון" הראשון, כנראה משהו בחיבורים התרופף והמזגן התחיל לטרטר. בפנייה חוזרת אליו לא הציע לבוא לראות מה קרה ולסדר את זה, אלא הנחה בסמס ולא לקח אחריות.
דירוגים:
כללי
5
איכות
5
מחיר
4
זמנים
6
יחס
3
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -19/08/2019
חוות דעת:
מאיר עמד בזמנים, והעבודה ככל שאני מבינה, היתה מקצועית והתקלה שלשמה הגיע תוקנה. אבל המזגן שהיה שקט קודם התחיל לטרטר. היחס היה נקודה חלשה אצלו, אחרי התיקון כנראה משהו בחיבורים התרופף והמזגן התחיל לטרטר. בפנייה חוזרת אליו לא הציע לבוא לראות מה קרה ולסדר את זה. אלא הנחה בסמס ולא לקח אחריות.