מוקד מידרג: 1-700-707-233
ענת שילוני, רמת גן.
משוב: 14/08/2023

תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
מאוד מאכזב. ארז הסביר מדוע כדאי למלא גז ולא לטפל בשום דבר אחר, למרות שהסתכלנו על המאיץ שהיה מלוכלך בצורה ניכרת. מעט אחרי הביקור - המזגן המשיך להיות חלש ולא לקרר מספיק. התקשרתי אליו שוב, אמר שאין לו זמן להגיע. יצרתי קשר עם טכנאי אחר שאמר (בצדק) שאם הוא מילא גז ולקח כסף הוא צריך לחזור ולהשלים את העבודה. הגיע ובדק שוב גז, אמר שיש מספיק ואמר משהו לא ברור לגבי אם יש או אין דליפה, ואמר שהוא לא יכול לנקות את המאיץ כי אין לו זמן. התרשמתי שהוא יודע רק למלא גז ומעדיף לא להתעסק אם המקרה מורכב יותר. אמר שהוא חזר רק מתוך אחריות ומקווה שעכשיו אני מרוצה כי אם לא - הוא יחזיר את הכסף, עניתי שאני לא מרוצה, כי המזגן עדיין לא תקין (ממה יש להיות מרוצה?), אז אמר מיד "אין בעיה, אני אחזיר את הכסף ואוציא 30% מהגז". הלך ולא החזיר את הכסף. הזמנתי שירות של תדיראן שניקו את המאיץ בכמה דקות בעלות ביקור המזגן עכשיו מקפיא. היה בזבוז כסף וזמן בלשון המעטה.
דירוגים:
כללי
2
איכות
2
מחיר
6
זמנים
9
יחס
2

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק