מוקד מידרג: 1-700-707-233
שירן זילברמן, ראשון לציון.
אשרור: 01/10/2021
משוב: 01/08/2021

תיאור השירות:
מזגן חדש, טפטף לתוך הבית דרך פתחי האוורור
חוות דעת:
טכנאי בשם זוהר הגיע, אבחן את התקלה ואמר שהיא נובעת מבעיה בצינור הניקוז, הוא פתר את הבעיה אבל אמר שהבעיה תחזור בגלל שהמזגן הותקן עקום ונוטה שמאלה ולכן המים לא מתנקזים לאן שהם אמורים להתנקז ומטפטפים. הוא אמר שאין לו פלס (איזה טכנאי מגיע בלי כלי עבודה?!) אבל שזה נראה בבירור ופשוט צריך לקרוא למי שהתקין את המזגן. אומנם המזגן הותקן לפני שנה אבל התקשרתי למי שהתקין אותו והוא הסכים לבוא, אמר מראש שאם יש בעיה בהתקנה הוא יסדר את כל ההתקנה מחדש ללא עלות. אתמול הוא הגיע - שם פלס ומסתבר שהכל ישר. כמובן שחויבתי על ביקור טכנאי וכך יצא ששילמתי פעמיים על ביקור טכנאי. כשפניתי לזוהר בנושא חשבתי שהוא יתנצל ואולי יציע זיכוי חלקי על התשלום אליו משום שבגלל ההבחנה השגויה שלו - שילמתי כפול אבל הוא בחר לתרץ ולהסביר והתנהג כאילו הוא לא מבין מה אני רוצה ממנו. אני אישית מאוד לא ממליץ - לא מקצועי ולא שירותי
דירוגים:
כללי
1
איכות
1
מחיר
8
זמנים
10
יחס
1

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק