מוקד מידרג: 1-700-707-233
גיל ז. תל אביב.
משוב: 28/09/2025

תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
חשבתי ביום הביקור שהוא היה מעולה, הוא ישר גילה שאין דליפה ושכנראה מדובר בלוח האלקטרוני והמליץ לי לדבר עם חברת המזגנים ולראות אם הם יסכימו לקחת אחריות. כשהגיע טכנאי של חברת המזגנים התברר שיש חלק פנימי שצריך לנקות מה שלקח 5 דקות בעזרת מברשת שיניים, לא מדובר בפילטר אלא בחלק פנימי. אי לכך אני חושב שהשירות לא היה טוב.
דירוגים:
כללי
6
איכות
4
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק