אדם לבבי וסימפטי, כאשר התגלתה תקלה חוזרת תיקן ולא דרש תשלום. כאשר הבעיה חזרה שוב, טעה באבחון הבעיה. זומן טכנאי אחר שתיקן את הבעיה ודוד הציע לשלם את התיקון מכיסו.
דירוגים:
כללי
7
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
גירסאות קודמות
גירסה 2
| התקבלה ב -26/05/2020
חוות דעת:
אדם לבבי וסימפטי, אבל לא מקצועי. החליף מנוע למאוורר, אבל לא סגר את הבורג כמו שצריך. כתוצאה מכך המאוורר התנתק וניזוק. כאשר זומן שוב, החזיר את המאוורר למקום, אבל כשהמזגן לא עבד טען שצריך להחליף את כל המעבה. זומן טכנאי אחר שכבר בשיחת הטלפון זיהה את התקלה, הוחלף מאוורר שוב והמזגן תקין.