מוקד מידרג: 1-700-707-233

דיג'יי לאירוע קטן – מחיר

"הנה הוא שומע, את המנגינה, מתחבר כמו אוטומט לזרם", צביקה פיק מתאר בדיוק את התפקיד של דיג'יי לאירוע קטן, ואנחנו כאן כדי לרכז לכם את המחיר של דיג'יי לאירוע קטן. כאן תמצאו כמה הופעת דיג'יי באירוע קטן תעלה (בין 2,000-3,000 ש''ח), איך להוזיל הופעת תקליטן באירוע קטן וגם רשימה של דיג׳יים מומלצים, אז שימו פליי כי אנחנו מתחילים


דיג'יי לאירוע קטן – מחיר

נתחיל מהמידע הכי חשוב, מה המחיר של דיג'יי שינגן באירוע הקטן שלכם?

מחיר דיג'יי לאירוע קטן נע בין 3,000-2,000 ש''ח, כשמחיר אירוע בסוף שבוע יהיה בטווח הגבוה יותר ואירוע באמצע שבוע יהיה בטווח הנמוך.  

המחיר כולל מע''מ, נסיעות וציוד הגברה 😊

 

תקליטנית לאירועים

מחיר דיג'יי לאירוע קטן – מה זה כולל

קודם כל, אירוע נחשב לקטן כשמשתתפים בו פחות מ-100 איש והוא מתקיים בבית או באולם קטן יחסית (חתונה לא נחשבת).

עכשיו כשאתם יודעים שאתם עומדים בקריטריון הראשון, הנה מה שתקבלו כשתזמינו דיג'יי לאירוע קטן –

אוזנייה הופעה ללא הגבלת זמן – דיג'יים רבים יגיעו להופיע באירועים קטנים לזמן בלתי מוגבל. בשונה מחתונה ואירועים גדולים, לרוב אירועים קטנים הם קצרים יותר (בעיקר כי יש הגבלת רעש אחרי השעה 23:00) ולכן לא גובים תשלום מראש על הופעה לכמות שעות מסוימת.

אוזנייה מערכת הגברה מקצועית – כדי שתרגישו את ההבדל האמיתי בין מערכת הגברה לבין יוטיוב ממסך הטלוויזיה בסלון, הדיג'יי יגיע עם מערכת ההגברה היוקרתית שלו.

אוזנייה תכנון מוסיקלי – בהתאם לאירוע, דיג'יי יתאים לכם בצורה מיטבית את סוג המוסיקה והשירים. בניגוד לחוגגים באירוע, דיג'יי יכול לוודא שכל הרחבה רוקדת ומרוצה ממגוון השירים. את התכנון המוזיקלי תוכלו לדרוש לפני (ללא תוספות תשלום) אם אתם דואגים שהמוסיקה לא תתאים לכם או שאתם בררנים במיוחד.

 

ציוד תקליטנות

מה משפיע על מחיר דיג'יי לאירוע קטן

האותיות הקטנות זה כאן – על מה תתבקשו להוסיף תשלום לדיג'יי:

אוזנייה תשלומי אקו''ם – אקו''ם הוא ארגון ישראלי שמאגד זמרים ואמנים שונים כדי שאלו יקבלו תשלום בכל פעם שמשמיעים את היצירה שלהם. במקרה של מסיבה או אירוע, תידרשו לשלם לאקו''ם. המחיר נכון להיום עומד על כ-350 ש''ח (ניתן לשלם לאקו''ם עד ליום האירוע עצמו).

כוכב תוכלו לשלם לאקו''ם דרך האתר שלהם ישירות או דרך הדיג'יי שלכם. לתקליטנים רבים יש מנוי לאקו''ם ולכן זול יותר לשלם דרכם, אבל רצוי לוודא זאת מראש.

אוזנייה סוף שבוע – לא רק בגלגל"צ מנסים לשאוף לסוף שבוע רגוע וגם לדיג'יי מגיע יום מנוחה. אבל, הוא יהיה מוכן לנגן במסיבה שלכם בחמישי בערב או מוצ''ש עבור תוספת תשלום קטנה (בדרך כלל עד 10 אחוזים נוספים למחיר המקורי).

אוזנייה מרחק – ככל שהדיג'יי צריך לנסוע יותר זמן כדי להגיע לאירוע שלכם, המחיר שהוא יגבה על ההופעה יעלה. נסו למצוא תקליטנים שגרים באזורכם 😊

אוזנייה שעות מאוחרות – אם האירוע מתחיל אחרי 23:00 בלילה, דיג'יים רבים יגבו כ-10 אחוזים יותר על ההופעה, לא משנה כמה זמן זו תימשך.

 

די גיי אירוע קטן

איך להוזיל את עלות הדיג'יי

לא תמיד תוכלו לשלם פחות על דיג'יי לאירוע קטן, אבל יש כמה דברים שיוזילו את החוויה:

אוזנייה קיום האירוע בשעות היום. מסיבות הן חיות לילה, ולכן דיג'יים עובדים לרוב בלילות. אם תזמינו אותם לאירוע בשעות היום הם עדיין יוכלו לעבוד באותו לילה ולכן יגבו כ-20 אחוז פחות על אירוע בשעות היום.

אוזנייה להביא הגברה לבד. ההגברה היא החלק היקר ביותר של דיג'יי והמסורבל ביותר להעביר ממקום למקום. אם יש לכם הגברה באולם או בבית והדיג'יי לא יצטרך לסחוב ולסכן את הציוד שלו – תוכלו לחסוך עד 1,000 שקלים.


אחריות דיג'יי לאירוע קטן

בניגוד להפקות גדולות, אירועים קטנים נוטים יותר לבלת''מים וביטולים. שימו לב שמרבית הדיג'יים יבקשו שתשלמו להם לפחות 50 אחוז מסכום התשלום המקורי אם ביטלתם עד שבוע לפני האירוע.

אם ביום האירוע האירוע נדחה או שמקומו השתנה ברגע האחרון, לרוב לא תדרשו לשלם יותר אבל שימו לב להודיע בזמן לתקליטן כדי שיוכל להתאים את עצמו לכל התנאים החדשים.

 

תיקלוט באירוע קטן

דייג'יי מומלץ לאירוע קטן

בשביל מסיבה שתיזכר לדורות צריך דיג'יי שדורות דירגו אותו. כדי לוודא שהדיג'יי שלכם יפציץ את המסיבה, ריכזנו עבורכם רשימה של תקליטנים מומלצים שדורגו כולם על ידי לקוחות קודמים. תוכלו לדפדף בביקורות שלהם ולבחור בדיג'יי שהכי מתאים לכם. שיהיה במזל!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה דיג'יי לאירוע קטן?

דיג'יי לאירוע קטן יגבה בין 2000-3000 ש''ח. 

לכמה זמן מגיע דיג'יי לאירוע קטן?

די גיי לאירוע קטן לא יגביל אתכם בזמן ההופעה שלו. 

כמה אנשים זה אירוע קטן?

אירוע בו משתתפים עד 100 אנשים ייחשב אירוע קטן. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק