מוקד מידרג: 1-700-707-233

מודד מוסמך מחיר

אתם עומדים לקנות או למכור דירה? הארנונה מרגישה לכם גבוהה מידי? השכנים טוענים שהגינה שלהם? אם התשובה לאחת מהשאלות היא כן כנראה שתזדקקו לשירותו של מודד מוסמך שיעשה לכם סדר. מחיר מודד מוסמך נע בין 1,500 ש"ח למדידה פשוטה לארנונה ויכול להגיע גם למחיר של כ-7,000 ש"ח לעבודת מדידה מורכבת יותר. אם גם אתם מבולבלים וכל המונחים נשמעים לכם כמו קללות בשפה זרה - אל דאגה! כל הפרטים והמחירים של מודד מוסמך ממש כאן


מודד מוסמך

לפני שנדבר על המחיר, חשוב לנו רגע ליישר קו. מודד מוסמך הוא אדם שלמד מדעי הגאודזיה ועבר הסמכה מהמרכז למיפוי ישראל. מודדים מוסמכים צריכים לחדש את רישיונם אחת לשנתיים, ולעבור השתלמויות מקצועיות במידת הצורך. לצורך עבודתם, המודדים המוסמכים משתמשים במכשירים שונים למדידה כמו לייזר וחישה מרחוק, בעזרתם הם מכינים מדידות הנדסיות ומפות טופוגרפיות.

 

מה משפיע על המחיר שיגבה מודד מוסמך?

במקרה של מודד מוסמך, כשמדברים על המחיר, יש שני דברים מרכזיים שיילקחו בחשבון:

 סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך סוג השירות: כן, במקרה של מודד מוסמך סוג השירות הוא הקובע העיקרי של המחיר, את סוגי השירותים הנפוצים ומחירם נפרט בהמשך.

 סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך סוג וגודל הנכס: באופן טבעי ככל שהנכס גדול יותר, מכיל יותר מפלסים ואזורים - כך עבודת המדידה נעשית מורכבת יותר ובהתאם גם המחיר עולה.

 

תשריט מודד מוסמך

 


מחיר מדידת דירה לצורך ארנונה

כסף מחיר מודד מוסמך למדידת דירה לארנונה נע בין 1,500-2,000 ש"ח לדירה סטנדרטית של ארבעה או חמישה חדרים ובין 3,000-4,000 ש"ח לבית פרטי או פנטהאוז.

כסף עבור מדידת שטח דירה לארנונה לקוח מידרג שילם - 2,340 ₪.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך מה השירות כולל?
תשריט (פשוט מהמילה שרטוט) של שטח הדירה המחושב לפי תקנות העירייה. התשריט מחולק לפי האזורים השייכים לנכס כמו מרפסת, מחסן, מרפסות שירות וחדרים.

 

סרגל עוד על מדידת דירה לצורך ארנונה

כמו שאתם בטח יודעים, תשלום הארנונה מושפע מאזור הנכס וגודלו. רק שהמדידה של העירייה לא תמיד מדויקת, ולפעמים היא מבוססת על מדידה חיצונית או ישנה. אם יש לכם חשד כזה, ואתם רוצים לוודא שאכן אתם משלמים את הסכום המתאים לנכס שלכם, תוכלו להזמין מודד מוסמך, שהוא יבצע מדידה חדשה ומדויקת של הדירה, אחרי המדידה תוכלו לערער על שטח הנכס שלפיו מחושבת הארנונה.

מודד מוסמך, תשריט, שרטוטשימו לב: לכל עירייה יש תקנות ושיטת חישוב שונה לשטח הבית, למשל, בערים מסוימות החישוב כולל את הקירות החיצוניים ובערים מסוימות לא. מודד מוסמך מקצועי ידע להתאים את המדידות בהתאם לתקנות העירייה בעיר שלכם.

 
מילוי מדידה עדכנית בטופס השגה לארנונה

מחיר מדידת דירה לפני שיפוץ

כסף מחיר מודד מוסמך למדידת דירה לפני שיפוץ נע בין 1,800-2,400 ₪ לדירה סטנדרטית של ארבעה או חמישה חדרים ויכול להגיע גם ל-7,000 לבית פרטי. המחיר מושפע מגודל השטח, מורכבות הנכס ומספר המפלסים.

כסף עבור מדידת דירת 4 חדרים לפני שיפוץ לקוח מידרג שילם - 2,340 ₪.

כסף עבור מדידת דירת דופלקס לפני שיפוץ לקוח מידרג שילם - 2,925 ₪.

כסף עבור מדידת שטח לפני שיפוץ וסגירת מרפסת לקוח מידרג שילם - 4,100 ₪.

כסף עבור מדידה פנימית וחצינות של בית פרטי לפני שיפוץ לקוח מידרג שילם - 6,669 ₪.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך מה השירות כולל?
סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך הכנת קובץ PDF ללקוח הכולל את התשריט והתוכנית של הבית.
סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך הכנת קובץ DWG לאדריכל או מעצב הפנים, זה למעשה קובץ דיגיטלי של התוכנית המיועד לעבודה בתוכנת שרטוט מקצועית.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמךתוספות למדידת דירה לפני שיפוץ:

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך מדידת נקודת חשמל ותאורה: תוכנית מדויקת של כל נקודות החשמל והתאורה בדירה לאדריכל או מעצב הפנים.
כסף מחיר תוכנית מדידת נקודת חשמל ותאורה הוא כ-600 ₪ לדירה סטנדרטית ויכול להגיע ל-2,000 ₪ לבית פרטי.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך סיור וירטואלי: באמצעות קישור למערכת מקוונת תוכלו ביחד עם האדירכל יכולים ל"טייל" בתוך הנכס ולראות אותו בצורה תלת מימדית לצורך המחשה והשלמת התמונה מבחינה ויזואלית.
כסף מחיר סיור וירטואלי נע בין 500-1,000 ₪ בהתאם לגודל הנכס.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך סרטוט חזיתות וחתכים: במקרים מסוימים לצורך בקשת היתר בנייה תדרשו גם בשרטוט חזיתות הנכס, סרטוט זה מכיל מכיל את החלק החיצוני שלו כולל חלונות, דלתות ורעפים. ובמקרים אחרים תדרשו בשרטוט חתכים שהוא למעשה מכיל חתך של הנכס מזווית מסוימת.
כסף מחיר שרטוט חזית/ שרטוט חתך נע בין 400-600 ₪ לשרטוט.

 

סרגל עוד על מדידת דירה לפני שיפוץ

מזמינים מודד מוסמך לפני שיפוץ  כשרוצים להרחיב את הנכס, אבל לא רק. מדידה מדויקת של הנכס יעזור לאדריכל ולמעצב הפנים לדעת את כל המרחקים הגבהים והזוויות של הבית, מה עובי של כל קיר ואיפה נמצא כל דבר. ככל שהתוכניות יהיו מדויקות יותר כך העבודה תעשה בצורה חלקה ותחסכו בעיות בשטח.

 

 
 

מחיר מדידת דירה למכירה או רכישה

כסף מחיר מודד מוסמך למדידת דירה לצורך מכירה או רכישה נע בין 1,000-3,000 ₪.

כסף עבור מדידת דירה לצורך מכירה לקוח מידרג שילם - 1,000 ₪.

כסף עבור מדידת דירה בבניין לקוח מידרג שילם - 1,400 ₪.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך מה השירות כולל?
מדידת הנכס לפי שיטה הקבועה בחוק מכר דירות וקבלת תשריט של הנכס לפני הנחיות צו המכר.

 

סרגל עוד על מדידת דירה לצורך מכירה או רכישת דירה

בעסקאות גדולות כמו רכישת דירה חדשה מקבלן תרצו לוודא את השטח שאתם מקבלים ושהקבלן עומד בהתחייבויות שלו. במקרים אחרים כמו רכישת דירה יד שנייה ישנה בה השטח לא חד משמעי (כלומר, ישנם נתונים ברישום בארנונה ובטאבו) תרצו לוודא מהו שטחה האמיתי של הדירה כדי לחשב את ערך הנכס.

 

מדידת דירה בלייזר

מחיר מדידת מגרש

כסף מחיר מפה טופוגרפית להיתר בנייה נע בין 3,500-4,500 ₪ למגרש בגודל של חצי דונם.

כסף עבור מדידת מגרש לקוח מידרג שילם - 4,095 ₪.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך מה השירות כולל?
מפה טופוגרפית של השטח.

 

סרגל עוד על מדידת מגרש

מדידת מגרש תעשה במקרים בהם רוצים להתחיל בנייה בשטח ריק או במקרים בהם רוצים להרוס או להרחיב את המבנה. כל שינוי חיצוני למבנה דורש בקשה להיתר בנייה המתחיל בבקשה למידע, לבקשה זו נלוות מפה טופוגרפית (מפת מדידה) שנמדדת על ידי מודד מוסמך והיא הבסיס לתכנון וביצוע של הבנייה.

 

מודד מוסמך מודד מגרש

מחיר מדידה לחלוקת שטח או קרקע

כסף מחיר מודד מוסמך למדידה לחלוקת שטח נע בין 2,500-4,000 ₪.

 

סרגל מקרים שונים ומחירים למדידת שטח חלוקה

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך סכסוכי שכנים: במצבים של סכסוכים משפטיים בין שכנים על שטח תצטרכו מפה מצבית של השטח החיצוני של הבתים כדי לקבוע מהו הגבול בין הבתים וכדי לערער על הסגת גבול בין שכנים ותוספות לא חוקיות על השטח כך שהדשא של השכן כבר לא יהיה ירוק יותר...

כסף מחיר מודד מוסמך למפה מצבית נע בין 2,500-3,000 ₪.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך הסכם שיתוף: במקרה זה, שני בעלים של חלקה אחת רוצים להפריד בעלות ולחלק את החלקה באמצעות הסכם שיתוף נדרש תשריט הסכם שיתוף.

כסף מחיר הסכם שיתוף ממודד מוסמך נע בין 3,000-6,000 ₪ ותלוי בגודל השטח ובהיבטים משפטיים.

 

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך  בית משותף: בבתים משותפים בעלי קרקע אחת נדרשת מדידה לרישום בית משותף, במדידה זו ניתן לחלק את הבית או הבניין ליחידות רישום נפרדות. זהו הליך משפטי שנגמר ברישום בטאבו.

כסף מחיר מדידה לרישום בית משותף ממודד מוסמך נע בין 3,000-4,000 ₪ לבית קרקע דו משפחתי.

 

מדידה לחלוקת שטח

מודדים מוסמכים מומלצים

הכנו לכם רשימה של מודדים מוסמכים מומלצים שנמדדו (😉) לפי דירוגים וחוות דעת של לקוחות קודמים. כך תוכלו להתרשם מחוות הדעת ודירוג המחיר ולבחור מודד מוסמך לפי המלצות. אחרי שכל המדידות יהיו בידכם אנחנו נתקשר גם אליכם, לשאול איך היה. מדידה נעימה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק