מוקד מידרג: 1-700-707-233

הובלת מכונת כביסה מחיר

מחיר הובלת מכונת כביסה נע בדרך כלל בין 200-500 ₪. במאמר הבא נוביל אתכם בין הגורמים השונים שמשפיעים על מחיר הובלת מכונת כביסה, נבדוק מה כלול במחיר וגם נראה מחירים לדוגמא ששילמו לקוחות אמיתיים. אז כדי שלא יסובבו אתכם בהצעת המחיר - הנה כל מה שצריך לדעת על מחיר הובלת מכונת כביסה.


מחיר הובלת מכונת כביסה

לפני שנתחיל, נספר לכם שהובלת מכונת כביסה היא משהו שאתם לגמרי יכולים לעשות לבד במידה ויש לכם רכב גדול מספיק ויכולת לסחוב. אם אין לכם את התנאים האלה, תוכלו להזמין מובילים שידאגו לכל שלב בהובלה. הובלת מכונת כביסה נחשבת בעולם ההובלות להובלה קטנה ועולה כמה מאות שקלים בלבד.

רגע לפני שנראה מה משפיע על מחיר הובלת מכונת כביסה ומה כלול בו, הנה כמה דוגמאות למחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג עבור הובלה של מכונת כביסה כדי לקבל סדרי גודל:

כסף מחיר הובלת מכונת כביסה בתוך הוד השרון - 250 ₪

כסף מחיר הובלת מכונת כביסה בתוך תל אביב - 300 ₪

כסף מחיר הובלת מכונת כביסה מהרצליה לתל אביב לקומה שלישית בלי מעלית - 400 ₪

כוכבית המחירים במאמר כוללים מע"מ.
 


מה משפיע על מחיר הובלת מכונת כביסה

הנה הגורמים המרכזיים שישפיעו על כמה תשלמו בסופו של דבר על הובלת מכונת הכביסה:


מה מרחק ההובלה של מכונת הכביסה?

ככל שמרחק ההובלה גדול יותר כך ההובלה תתייקר:

כסף הובלת מכונת כביסה באותה השכונה תעלה בין 200 – 300 ₪.

כסף הובלת מכונת כביסה בין ערים תעלה בין 350 – 450 ₪.

איך תוכלו להוזיל את מחיר ההובלה אתם שואלים? סביר להניח שאם תקבעו את ההובלה לשעות העומס המוביל יכניס את זמן העמידה בפקקים להצעת המחיר. לכן, נסו לקבוע את ההובלה לשעות שבהן יש פחות פקקים, זה עשוי לחסוך זמן וכסף.

כוכבית שימו לב שיש מרחקים שבהם לא תמיד משתלם להוביל את מכונת הכביסה. הובלת למרחק של יותר משעתיים נסיעה יכולה לעלות  700 ₪ ויותר, ובמקרה כזה כדאי שתשקלו האם משתלם לכם להוביל את המכונה. אם המכונה כבר לא צעירה ושעותיה היפות מאחוריה, לא בטוח ששווה לכם להוביל אותה לבית החדש.
 

הובלה של מכונת כביסה

 


האם יש מעלית?

אם אין לכם מעלית רחבה מספיק כדי להכיל את מכונת הכביסה המובילים יצטרכו לסחוב אותה במדרגות, מה שיעלה את מחיר ההובלה. זאת הסיבה שחשוב שתמדדו את המעלית מראש כדי לדעת האם מכונת הכביסה שלכם יכולה להיכנס לתוכה. 

כסף תוספת המחיר עבור סחיבת מכונת הכביסה במדרגות תהיה 50-100 ₪ לקומה. 


האם צריך פירוק והרכבה של דלת מכונת הכביסה?

אם מכונת הכביסה גדולה מכדי לעבור במשקופים או המעלית, יכול להיות שיהיה צורך בפירוק של הדלת שלה כדי לעזור לה לעבור. את פירוק הדלת תוכלו לבצע בעצמכם או להשאיר למוביל לעשות את זה.

כסף  תוספת המחיר עבור פירוק והרכבת דלת המכונה תהיה כ- 50 ₪.


צריך להשתמש בהובלת מכונת כביסה במנוף?

במקרים קיצוניים שבהם מכונת הכביסה לא עוברת במשקופים או בחדר המדרגות גם אם מפרקים את הדלת, לא יהיה מנוס אלא להכניס או להוציא את מכונת הכביסה מהבית בעזרת מנוף. המנוף מחובר לזרוע שמסיעה את המכונה ישירות אל תוך הבית דרך החלון.

כסף שימוש במנוף  יוסיף למחיר ההובלה עוד כ450 ₪. מעל קומה 7 המחיר יכול לקפוץ ל800 ₪.

 

מכונת כביסה עטופה להובלה

מה כלול במחיר הובלת מכונת כביסה


אז מה קורה ברגע שהמובילים מגיעים? אלו הדברים שכלולים בהובלה של מכונת כביסה ואותם יבצעו המובילים מיד כשיגיעו אליכם הביתה:

מכונת כביסה  ניתוק מכונת הכביסה מצנרת המים וניקוז המים מהצינורות.

מכונת כביסה  עטיפת מכונת הכביסה כדי לשמור עליה.

מכונת כביסה  הובלת מכונת הכביסה ברכב ההובלה.

מכונת כביסה  חיבור מכונת הכביסה לצנרת על ידי הברגה וחיבור של צינור הניקוז של המכונה.

כוכבית  אם הובלתם מכונת כביסה חדשה ויש לכם צורך לפנות את מכונת הכביסה הישנה תוכלו לבקש מהמובילים לפנות לאשפה את מכונת הכביסה הישנה בתוספת תשלום של כ100 ₪.

שימו לב: רוב המובילים נותנים אחריות על ההובלה של מכונת הכביסה במידה וחס וחלילה ייגרם לה נזק בזמן ההובלה, כדאי לוודא את זה כבר בשיחת הטלפון הראשונית. 


טיפים להובלת מכונת כביסה

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעבור את ההובלה של מכונת הכביסה בשלום:

אחד בצעו את כל המדידות מראש. כדי למנוע הפתעות במחיר בזמן ההובלה, דאגו לבדוק מראש האם מכונת הכביסה עוברת במשקופים, במעלית או בחדר המדרגות.

שתיים וודאו שהמובילים מקבעים את תוף מכונת הכביסה (או בשפה פשוטה יותר - העגול הזה שמסתובב) בעזרת הברגת ארבעת הברגים שבגב המכונה כך שהתוף לא יזוז במהלך ההובלה ולא ייגרם לו נזק.

שלוששימו לב שהמוביל עוטף את מכונת הכביסה היטב לפני ההובלה כדי לשמור עליה מפני מכות ושריטות.


לפני סיום ננפץ מיתוס: הרבה אנשים תוהים האם אפשר להוביל מכונת כביסה בשכיבה בלי להזיק לה? התשובה היא שאין בעיה להוביל את מכונת הכביסה בשכיבה כך שאין סיבה להיבהל אם תראו את המובילים משכיבים את המכונה ברכב ההובלה.


מובילים מומלצים להובלת מכונת כביסה

עכשיו כשאתם יודעים בדיוק מה המחירים של הובלת מכונת כביסה כל מה שנשאר זה להוביל. כדי שלא תגיעו סחוטים מהחיפוש אחרי מוביל, הכנו לכם רשימת מובילים מומלצים עם חוות דעת ודירוגים של לקוחות קודמים. שיהיה בהצלחה!

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של הובלת מכונת כביסה?

מחיר הובלה של מכונת כביסה יתחיל מ200 ₪ להובלה קצרה ויכול להגיע ל500 ₪ בהובלה ארוכה הכוללת סחיבה של המכונה בקומות גבוהות.

ממה מושפע מחיר הובלת מכונת כביסה?

הגורמים המרכזיים שמשפיעים על מחיר של הובלת מכונת כביסה הם: מרחק ההובלה, כמות הקומות שצריך להוריד ולהעלות את מכונת הכביסה והאם ההובלה כוללת שירותים נוספים כמו פירוק דלת המכונה או שימוש במנוף.

אנשים שהתעניינו בהובלת מכונת כביסה מחיר התעניינו גם בזה...



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק