מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 153 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסך הכול בסדר, הגיע מהר ועשה את העבודה.
היה מצוין! מקצועי ואדיב. עשה מאמצים כדי לסיים את העבודה באותו יום. שירות אדיב ומקצועי מומלץ.
הוא היה מצוין!
אברהם הגיע, בדק, אמר שאין צורך להחליף כרטיס כמו שבעלי מקצוע אחרים אבחנו, סידר כמה דברים קטנים והכל עובד. גבה על ביקור בלבד.
נותן שירות מצויין! שגיב מחוייב מקצועית לרדת לשורש הבעיה ולפעול בהגינות מירבית. בתחילה האבחנה שלו הייתה שהמדחס נהרס, ובשל גיל המקרר לא משתלם לתקנו. לאחר שכבר עזב את הבית, חזר שוב וביקש לבדוק עוד משהו. בבדיקה נוספת גילה שמדובר בכרטיס תקול. שגיב דאג להשלים את העבודה תוך שעות ספורות (פירק את הכרטיס, נסע למעבדה סמוכה וחזר עם כרטיס חדש תוך כדעה), ובכך צמצם משמעותית את אי הנוחות שלנו והתיקון שלו השיב לחיים את המקרר.
עדי נתן שירות מעל ומעבר! בהתחלה הוא החליף לי כרטיס, אבל עדין הייתה בעיה במקרר אז הוא חזר ומילא לי גז והיה איתי בקשר כל הזמן לוודא שהכל מסתדר, הוא גם לא חייב אותי על הביקור הנוסף, הוא היה באמת בסדר גמור והראה נכונות לעזור.
היה מעולה! הוא הגיע מהיום להיום, נתן שירות מקצועי ברמות והכי טוב שאין דברים כאלה. הוא היה ממש אדיב, נעים, מקסים, אדיב וישר. אני ממליצה עליו בחום לכל הסובבים אותי.
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים, נתן יחס טוב והמקרר עובד עכשיו.
הכל היה בסדר גמור אך היה מעט יקר בעייני.
ערן היה מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.