מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 20 חוות דעת רלוונטיות
הגיע ממש מהיום למחר. זיהה את הבעיה כבר בטלפון. היה נראה שהוא יודע מה הוא עושה ותיקן את התקלה. מחיר אולי קצת מעל הממוצע אבל סך הכל עשה עבודה טובה וגם הגיע בערב חג אז יצאנו מרוצים.
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, הגיע באותו יום והכל היה טוב מאד.
הוא נתן לי שירות נהדר ומקצועי. יש לו תקשורת מצויינת! היה מעל ומעבר.
הוא היה בסדר. השירות היה נחמד, מהיר ובסה"כ אני מרוצה.
החלפת כרטיס בקרה אלקטרוני במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
ניסים היה מעולה! הוא הגיע בזמן, היה אדיב ופתר את התקלה. בסך הכל אני מרוצה ממנו.
מדובר במזגן אלקטרה שפסק מלעבוד ולא נדלק. תהליך התיקון היה ארוך וכלל שלושה ביקורים. בתחילה הוא החליף כרטיס, אך כבר באותו יום הבחנו שהמזגן לא עובד כמו שצריך ונדלק ונכבה מכל לחיצה של שלט הטלוויזיה והממיר ולעיתים אף נדלק באופן פתאומי. לאחר כמה ימים הוא חזר שוב כדי להחליף את כרטיס הבקרה בשנית אבל גם זה לא עזר לפתור את הבעיה. בפעם השלישית הוא הגיע לאחר שהבין כי דגם הכרטיס שהשתמש בו בפעמיים הקודמות לא מעודכן, והגיע להחליף את הכרטיס לכרטיס מעודכן. כעת המזגן עובד כמו שצריך. הוא נתן 3 חודשי אחריות על התיקון. באופן כללי הוא נחמד ושירותי. גבה מחיר הוגן.
החלפת כרטיס בקרה תקול במזגן מרכזי של חברת אלקטרה ותיקון מזגן של חברת יוניק עם בעיות מגעים והזזת העינית.
מבחינת הזמינות הוא היה מעולה- הוא הגיע יום אחרי שדיברנו שזה מטורף. היו לי בעיות בשני מזגנים והוא פתר את כל התקלות. אדם מקצועי והוגן מבחינת המחיר.
קודם כל השירות שלו מאוד זריז, כי הוא נעזר באשתו ותיאם איתי מאוד מהר, בהתראה של שעתיים. המחיר כפי שקבענו מראש, הציג בפנייה מה האלטרנטיבה הזולה. אחרי שהוא עשה את העבודה וסיכמנו על המחיר הגבוה הוא עשה הנחה בלי שביקשתי ממנו ונתן מענה מעולה. לא נתקלתי בבעלי מקצוע כאלו :)
שכיר של רונן, בשם אסי, הגיע בהתראה קצרה. הוא היה נחמד, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
החלפת כרטיס אלקטרוני בלוח בקרה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
היה בסדר. הגיע בזמן, נתן מחיר הוגן ושירות מצוין. אני ממליץ.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.