מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 2610 חוות דעת רלוונטיות
הייתה תקלת מזגן אלקטרה אינוונטר 1:3 - כרטיס שרוף. שי מצא כרטיס חלופי (מה שלא היה פשוט), החליף, אבל הסתבר שגם המנוע גמור. היו סך הכל שני ביקורים. מאוד הוגן ושקוף. כשהבנו שייתכן וצריך להחליף/לתקן תשתית בבית (בגלל דליפות גז חוזרות), וגם התקנת מערכת שלמה - אמר שהוא מעדיף לא להתעסק בזה. אישית - מאוד מעריך את הכנות.
הוא אחלה גבר, מקצועי וזמין. תיאם איתי בבוקר ושעתיים אחרי הוא היה אצלי, ולדעתי גם המחיר פיקס.
היה מעולה! רועש מאוד וחששתי שמשהו מקולקל. משה הגיע מהר, בדק, הסביר לנו שהדגם מאוד רועש ואין מה לתקן. קבענו שבהמשך יבוא לנקות את העובש.
מקצועי, נחמד, והגון.
הוא היה מקסים, אין דברים כאלה! הוא נתן מענה ועשה בדיקה נוספת שלא התבקש לעשות, הוא היה ממש חבל על הזמן.
שירות מעולה, זמינות מיידית, מחיר הוגןלדעתי, מקצוענות.
היה לא משהו. שמעון בדק את המזגן וקבע שלא שווה לתקן אותו, ולמרות שהוא אמר לי מראש בטלפון שהוא גובה תשלום רק על תיקון ולא על בדיקה, הוא בכל זאת חייב אותי על הביקור.
הוא היה בסדר. המזגן קיצר והוא הגיע לבדוק, בזמן שהוא היה פה המזגן לא קיצר אז לא היה לו מה לתקן.
המזגן לא עבד אז הזמנו אותו. הוא היה מאוד אמין, גמיש, ולקח מחיר די זול לטעמי. אהבתי שהוא היה כנה ואמין איתי לגבי מצב המזגן - האם כדאי לתקן אותו או לקנות חדש.
אורן היה בסדר גמור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.