מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 23 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה נהדר, שפך מים רותחים על הקרח בשביל להמס אותו כי הצינור היה חסום עם גוש קרח, הוא ניקה את המקפיא. הוא הגיע בזמן והוא היה נחמד. הוא גם נתן לי ייעוץ בחינם לגבי מקפיא זול.
בחור מאוד אדיב, הוא הדריך אותי בטלפון איך לטפל בבעיה ולא גבה ממני תשלום. המקרר עובד מצויין.
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג שכלל פתיחת סתימה בניקוז.
הוא היה מצוין! אני מרוצה מהשירות, מההסבר ומהמחיר שהיה טוב בעיניי.
היה מקצועי, אדיב וביצע את מה שהיה צריך. מכיוון שאני לא טכנאית איני יודעת אם אכן התיקון נעשה ב100 אחוז טוב, אבל הבעיה נפתרה.
היה מצוין, אני מאוד מרוצה!
היה מצויין. היה ממש אחלה!
הוא היה 100%, פיקס. אני מרוצה ממנו, אעזר בו בהמשך אם אצטרך.
שירות אדיב, מקסים ומהיר. הגיע תוך שעתיים ולקח מחיר הגון לדעתי, נפלא.
הוא היה אחלה, נתן שירות אדיב, הגיע בזמן והיה חברמן.
עדי היה אחלה, עמד בהבטחות שלו ופתר את הבעיה תוך שבע דקות! למרות זאת, לצערנו המחיר שלקח היה גבוה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.