מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
עשה כל מאמץ לתקן.
חוות דעת טובה מאוד! זאב שרותי מאוד. ניתח את הבעיה כבר בטלפון ונתן הצעת מחיר. הגיע בזמן שקבענו. ממליץ מאוד.
זאב החליף את המנגנון שמפעיל את הוצאת קוביות הקרח אך זאת לא הייתה הבעיה. הוא התקשה לאבחן אותה לכן הביא טכנאי אחר מומחה למקררי סמסונג שגם פתר את הבעיה. נאלצנו לשלם לשניהם אם כי זאב גלגל עלינו רק את מחיר העלות של הרכיב שהחליף. השירות היה טוב אבל זאב לא היה מספיק מקצועי. כל אחד יכול לא לדעת, רק רצוי להתייעץ אם לא בטוחים.
הוא אדם מאוד ישר, אחראי, מקצועי ובאמת בחור חבל על הזמן.
זאב נתן שירות בסדר גמור, הוא ממש עשר.
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה מדהים! אין לי מילים. המקרר שלי מאוד ישן, וכשהתקשרתי אליו בפעם הראשונה והסברתי לו את המצב הוא אמר לי שעליי להתקשר דבר ראשון לחברה ולראות אם יש להם חלקי החלפה. התקשרתי אליהם והם הסבירו לי שהם כבר לא מייצרים חלקים עבור הדגם הזה, וכשחזרתי אל יניב בבקשה שינסה בכל זאת לעזור לי הוא הסכים והיה מאוד מקצועי. הוא השקיע המון זמן בניסיון למצוא פיתרון והצליח לתקן לי את המקרר. הוא היה אדיב ונעים, ובעיני המחיר שלו היה מאוד טוב.
תיקון נזילה במתקן קוביות קרח, במקרר של חברת סמסונג.
הוא היה נהדר, מקסים, עשה עבודה נהדרת ושירות מצוין. אדיב, טוב, וגם הוגן במחיר.
מאד מרוצה מהשירות שלו, הוא גם עמד בזמנים שקבע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.