מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 26 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה!
הוא היה מעולה, הכי טוב שהיה לי עד היום.
מקצועי ומהיר.
תיקון תקלת מים במקרר הכולל ניקוי הניקוז וסידור חלקים בתוך המכשיר.
אחלה, אבי היה בסדר גמור. הוא אמר שלא בטוח שהתיקון יעבוד מכיוון שאין פתרון אמיתי גם ברמת אחריות היצרן, אבל זה מה שאמור לעזור ובינתיים זה מרגיש בסדר. את האמת אני מאמין שזה גם בסופו של דבר יישמר. בסך הכל הוא עשה את העבודה אחלה, נתן מחיר שהוא לטעמי אחלה, היה מהיר, אדיב, התקשורת הייתה טובה לאורך כל הדרך והכל היה בסדר.
היה מצוין!
היה ממש טוב! הוא היה זמין מידית, היה מאוד חביב, המחיר היה נראה לי מאוד סביר ואפילו יותר טוב.
תיקון נזילת מים מקרר טריפל של סמסונג, החלפת סנסור הפשרה וניקוי תעלת ניקוז.
היה סבבה, אנחנו מרוצים!
תיקון מקרר, פתיחת סתימה, סילוק קרח וניקוז מים שהצטברו בתחתית.
היה מצוין!
תיקון מקרר מסוג LG, נזילת מים מהמקפיא בעקבות סתימה בצינור ניקוז.
היה מקצועי ביותר ואמין. כבר לפי תיאור הבעיה בשיחת הטלפון ידע לפענח מה התקלה.
תיקון מקרר של חברת סמסונג הנוטף מים, עקב קרח שהצטבר בתחתית המקפיא ובתעלות הניקוז של המקפיא, כנראה ממאוורר תקול של המדחס.
הוא בן אדם אמין, ישר ומקצועי מאוד. אם הוא היה משתתף בתוכנית יצאת צדיק? אין לי ספק שהוא היה יוצא צדיק. לאחר החלפת המאוורר ע"י אלתור וחיבור לתושבת הקיימת, המקרר חזר לעבודה תקינה. עקב פגיעה בקלקרים בתחתית המקפיא, התופעה חזרה לאחר שלושה שבועות. התקשרתי שוב לשלום והוא היה נכון להגיע ולתקן בעבור עלות החלק שהיה צריך להתקין כדי לתקן את התופעה מבלי לקבל עלות של ביקור טכנאי. לבסוף אני החלטתי לקנות מקרר חדש ולא להמשיך לתקן עקב עבודה מסורבלת של הפשרת הקרח שהצטבר שוב וזמן ארוך לתהליך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.