מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
תא הקפאה תחתי בן כמה שנים שעבד בסדר גמור עד שפתאום הפסיק לקרר. נגרם נזק ונאלצתי לזרוק את כל המוצרים שהיו בו. הזמנתי טכנאי, כשבדק את המקרר קבע שהמדחס התקלקל וכי החלפת מדחס זה דבר מאוד יקר ונתן לי את האפשרות להחליט אם אני בכלל רוצה לתקן. מאחר שקיבלתי את המקרר במתנה ולא עלה לי החלטנו לתקן. אני לא מתמצא במחירים ושילמתי את המחיר לגבי העבודה. הוא עשה עבודה מצוינת, החליף לי מדחס חדש ונתן לי אחריות לשלושה חודשים על העבודה.
ניסיון תיקון מקרר 2 דלתות של חברת Beko על ידי החלפת מדחס.
מבחינת זמנים הוא ממש השקיע בשביל להגיע בזמן שקבענו, הוא היה פה שעות, בדק את המקרר ואמר שהמדחס תקול, קנינו מדחס חדש והוא התקין אותו. בלילה שאחרי שמענו רעשים מוזרים מהמקרר, התקשרנו אליו למחרת והוא הגיע, בדק ואמר שהכרטיס החכם של המדחס מקולקל. בסופו של דבר הוא לא פתר לנו את התקלה ובגלל שלא אבחן אותה נכון הלך לנו המקרר והיינו צריכים לקנות חדש. לדעתי בעל מקצוע מקצועי היה מאתר את הבעיה הרבה יותר מהר ולא טועה באבחנה ככה. הוא הרגיש לא נעים ממה שקרה והחזיר לנו חלק מהכסף ששילמנו על המדחס.
עדי היה מקצועי ומהר מאוד איבחן את הבעיה. הוא נתן שירות מעולה והיה אדיב מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.