מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 41 חוות דעת רלוונטיות
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
החלפת מאוורר ותרמוסטט במקרר של חברת אפולו תדיראן.
ניסים היה שירותי, אדיב ומקצוען. הוא בא בשעה שאמר, הסביר את מהות התקלה, תיקן ועשה עבודה טובה. המחיר היה לא זול בעיניי.
החלפת תרמוסטט, מאוורר, וכרטיס אלקטרוני למקרר מחברת אמנה.
הוא היה אחלה! זמין, נגיש ונחמד.
תיקון של מספר מקררים תעשייתיים שכללו החלפת תרמוסטט, החלפת כבל, החלפת מאוורר ולהב.
היה מצוין. מקצועי, אכפתי ונעים מאוד מסוג נותני השירות שממש ממש רוצים ושמחים לשלם להם על עבודתם.
ייעוץ טלפוני, הפשרת מאוורר והחלפת תרמוסטט במקרר תדיראן שהפסיק לעבוד.
הוא יוצא מן הכלל! הוא אמין, ישר, ההתייחסות שלו מדהימה והוא טכנאי מעולה! התקשרתי אליו בשבת כי המקרר הפסיק לעבוד. הוא הדריך אותי טלפונית מה לעשות וזה פתר את הבעיה. הוא לא הסכים לקחת כסף וביקש שאם התקלה חוזרת שאני אתקשר אליו. התקלה חזרה כעבור כמה ימים אז הזמנתי אותו אלי הביתה. הוא הגיע ופתר את הבעיה במהירות ולקח מחיר מעולה! אני ממליץ עליו בכל פה! אני אשתמש רק בו לכל התקלות שיהיו לי :)
תיקון מקרר כולל החלפת תרמוסטט ומאוורר של חברת סילבר ליין.
הכל היה מעולה ואנחנו מאוד מרוצים. הוא הסביר לנו הכל על התקלה.
היה מצוין! היה נעים, מקצועי ונחמד. ממליצה!
היה מדהים! הוא אחלה של בחור, נחמד, נעים, מדויק, מנומס, סביר במחיר, איש לבבי, ענייני וזריז. מבחינתי הוא מספר 1.
הוא מאוד נחמד, הסביר לי מה הוא עושה והראה לי כל דבר, את התרמוסטט נתן לי ללא עלות והיה אדיב.
הוא בחור זהב, הוא הגיע בשעה לא שעה ביום שישי, הוא טיפל בבעיה בלי לומר מילה על השעה, חווית השירות שלו פנטסטית, המחיר היה טיפה גבוה אבל השירות היה שווה את המחיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.