מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
אליאס היה מצוין, ממש אחלה. הוא הגיע מהר, בדק את כל העניינים וייעץ לנו מה כדאי לעשות בהמשך.
הוא היה מצוין, מקצועי ומאוד אדיב.
השירות הכי טוב שיכול להיות! זאב מקצועי ואמין, אני מאוד מרוצה.
האדיבות שלו הייתה מעל ומעבר והוא ענה לי אפילו בערב שבת. אני מרוצה מהשירות שלו ומגיע לו עשרים מתוך עשר!
הוא עזר לי לפתור את הבעיה וחסך לי עלות ביקור ותיקון, הוא היה נחמד וסבלני מאד.
עפיף היה מעולה! התקשרתי אליו ביום שישי בערב והוא לא יכל להגיע, אבל אמר מה לעשות בדיוק ואיך לסדר את התקלה, נתן טיפ בחינם והכל הסתדר :)
ייעוץ טלפוני לתקלה בעוצמת הקירור במקרר של חברת Haier.
פנינו אליו כי הייתה בעיה בעוצמת הקירור, והוא תדרך אותנו להפשיר את המקרר ובעצם כך הבעיה נפתרה. הוא היה מקסים ומצוין, נתן שירות מעולה, חסך הגעה מיותרת וכך גם חסך תשלום.
יעוץ טלפוני עבור טיפול בתקלת חימום יתר במקרר של חברת הייאר.
הוא היה פשוט מקסים. אני חשבתי שהלך לי המקרר ומסתבר שזה היה ממש תקלה פשוטה. אמר לי בטלפון שאין צורך בטכנאי ואיך ניתן לתקן לבד בלי תשלום.
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר של חברת Haier.
עדי עזר לי מאוד והוא אחלה גבר!
ערן הגיע בזמן, היה מעולה ונתן שירות כמו שצריך!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.