מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק!
יעוץ טלפוני עבור תיקון מדחס במקרר עם מקפיא תחתון מחברת בקו.
התקשרתי אל יהודה ב21:00, בגלל שהשעה הייתה כבר מאוחרת הוא נתן לבעלי הנחיות בטלפון מה לעשות. קבענו שבמידה וזה לא עוזר הוא מגיע אלינו בבוקר, אך לשמחתי לא היה בזה צורך. הוא היה מקסים, שמרתי את המספר שלו, אתקשר כשאצטרך רק אליו.
תיקון מקרר LG שלא קירר במקרר ובמקפיא כולל החלפת המדחס במקרר.
השירות היה מעולה! חיים היה ממש מקצועי וטוב. חיים הגיע באותו היום שפנית אליו תוך כמה שעות. לאחר שהגיע בדק למה המקרר לא מקרר והחשד שלי הייתה שהמדחס לא עובד כי זה מקרר של 20 שנה, חיים בדק את המקרר ואמר שבאמת המדחס של המקרר התקלקל. למרות שהמקרר יחסית ישן הסכמתי לתיקון, אז חיים החליף את המדחס במקצועיות. לאחר כמה שעות המקרר חזר לעבוד ואני ממש מרוצה מחיים שעבד באדיבות, מקצועיות ותוך כמה שעות פתר לי את הבעיה.
תיקון מקרר של חברת ליבר לאחר שהמקפיא לא עבד שכלל החלפת מדחס.
הוא היה מצוין. אחרי הרבה טכנאים שהיו הוא הצליח לתקן את המקרר. הוא אדיב, סבלני ועושה עבודה מדויקת. הגון במחיר לדעתי.
תיקון מקרר שכלל פתיחת סתימה בצינורית, ניקוי קרח מהמקפיא והחלפת מאוורר במדחס.
יניב היה מדהים! הוא הסביר את הכל בנעימות וסבלנות והגיע בול בזמן שקבענו. הוא היה מאוד מקצועי, זיהה את כל התקלות וסידר אותן בכלום זמן. גם המחיר שלו היה בסדר גמור לדעתי, הייתי מדרג אותו גם יותר מעשר אם יכולתי.
היה מעולה הוא בא מהרגע להרגע, איך שהתקשרתי הוא קפץ, סידר, נתן שירות אדיב. היה תענוג! הוא היה אצלנו חצי שעה, סידר את הכל והמקפיא כמו חדש.
תיקון מקרר ומקפיא מחברת בקו שכלל החלפת מדחס, ניקוי ומילוי גז.
השירות שלו היה מעולה. אני התרשמתי ממנו מאוד, הוא היה אדיב והיחס שלו היה יפה. הוא הסביר הכל בסבר פנים יפות, נהננו מהשירות שלו ואנחנו ממליצים עליו מאוד. הוא הגיע בזמן, המחיר שהוא גבה היה מאוד סביר בעיניי ואפילו קניתי לו מנת שווארמה בסוף כי הוא היה כל כך טוב. האתר שלכם מאוד יעיל.
תיקון מקרר של חברת סמסונג הנוטף מים, עקב קרח שהצטבר בתחתית המקפיא ובתעלות הניקוז של המקפיא, כנראה ממאוורר תקול של המדחס.
הוא בן אדם אמין, ישר ומקצועי מאוד. אם הוא היה משתתף בתוכנית יצאת צדיק? אין לי ספק שהוא היה יוצא צדיק. לאחר החלפת המאוורר ע"י אלתור וחיבור לתושבת הקיימת, המקרר חזר לעבודה תקינה. עקב פגיעה בקלקרים בתחתית המקפיא, התופעה חזרה לאחר שלושה שבועות. התקשרתי שוב לשלום והוא היה נכון להגיע ולתקן בעבור עלות החלק שהיה צריך להתקין כדי לתקן את התופעה מבלי לקבל עלות של ביקור טכנאי. לבסוף אני החלטתי לקנות מקרר חדש ולא להמשיך לתקן עקב עבודה מסורבלת של הפשרת הקרח שהצטבר שוב וזמן ארוך לתהליך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.