מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה!
התקשרתי לליעד בערב והוא ביקש ממני לבדוק את המקרר כדי שיראה מה עובד ומה לא, מהבדיקה הוא הבין שהמדחס תקול והמליץ לי לא לתקן כי אמר שזה יקר ועדיף להחליף מקרר. למחרת המדחס התחיל לעבוד וליעד אמר שיש אופציה לתקן, הוא הגיע לבדוק באותו היום ויש לי רק מילים טובות להגיד עליו. הוא היה מיומן, ידע מה הוא עושה, בדק, תיקן את המאוורר וגבה מחיר נמוך מאוד לדעתי וביקש שאעביר לו את הכסף רק אחרי שנראה שהמקרר באמת עובד. פעם ראשונה שאני מקבל שירות ממישהו שיודע מה הוא עושה ואני מופתע ממש לטובה.
אחלה אבי שבעולם! שירות טוב ובחור נחמד.
הוא בחור אמין, מקצוען ורציני ביותר! אני מאוד מרוצה!
תיקון מאוורר במקרר מחברת Hisense.
הגיע בדיוק בזמן שקבענו ללא איחורים, עשה בדיקה למקרר שאחד המאווררים בו לא עבד. הוא היה הוגן מבחינת השירות והסביר לי את אפשרויות הטיפול והעלות של כל אחת מהן, עכשיו המקרר עובד חבל על הזמן.
איציק איש מקסים ומקצועי, היה מאוד אדיב, הסביר מה יכולה להיות הבעיה, הסביר כל שלב בעבודה בסבלנות רבה. לפני שהגיע ביקש שאצלם לו מראש את המקרר ואת הדגם שלו כדי שיוכל להתכונן מראש מבחינת ציוד ועבודה. בא בזמן ועשה עבודה מצוינת. וגם המחיר היה סביר. במקרה של בעיה נוספת עם מכשירי חשמל, אזמין אותו שוב.
עדי היה מושלם, מקצועי, הגיע בזמן ותיקן את הבעיה.
השירות היה מעולה, היה קצת חוסר סינכרון לגבי מחיר המאוורר, הספק שאיתו ליעד עובד רצה פי 2 מהמחיר שמצאתי לאותו מאורר אונליין - לטענתו הוא נתן 4 חודשי אחראיות ובגלל זה הפער. כנראה שאם לא הייתי בודק הייתי משלם כפול על החלק. חוץ מזה, ליעד היה סופר סבלני, הסביר כל דבר ששאלתי והיה ממש אדיב. המנוע הלך, ליעד הגיע פירק לגמרי את המקרר בשביל לאבחן את הבעיה. יום לאחר מכאן הגיע והחליף את המאוורר.
תיקון הפריזר במקרר מחברת Hisense המאוורר נתקע בעקבות קרח שקפא.
הוא עלה על התקלה דיי מהר, עבד מהר ובינתיים הכל עובד כמו שצריך.
אליאס היה אדיב וענייני, ייעץ לי בטלפון על בדיקה שאוכל לעשות בעצמי. כשהגיע ביצע דיאגנוזה חכמה ותיקן את התקלה ללא החלפת רכיבים, בעיני המחיר היה הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.