מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! זיהה נכון את הבעיה די מהר, עבד ביסודיות, היה סבלני ואדיב והסביר כל שלב. הייתי מאוד מרוצה!
היה ממש מצוין מכל הבחינות!
היה מצוין!
כמו שקבעתי עם אליאס והוא הגיע בזמן, תיקן את התקלה וגם לקח מחיר הוגן. אני מאד מרוצה מהשירות שקיבלתי.
העבודה שהוא עשה לי לא יצאה טוב. כשקראתי לו לבוא פעם שנייה הוא לא ענה לי עד שלבסוף הצלחתי להשיג אותו והגיע לתקן שנית.
הוא תיקן את הבעיה אבל אחרי זה המקרר הפסיק לקרר ואני לא ידוע אם זה קשור לנזילה שהייתה או שזה בעיה חדשה, בכל מקרה הוא היה מאוד זמין, והגיע כמה פעמים לבדוק ולנסות לתקן ולא גבה עלות נוספת.
איתור ותיקון נזילת מים שהופיעה בתחתית מקרר סמסונג הרמוני SBS.
חווית שירות מעולה! הקשבה ראשונית לבעיה וייעוץ טלפוני, היענות לבקשה חריגה להגיע בדחיפות בשעה מאוחרת יחסית, מקצועיות וסבלנות לאורך שעות בנסיון לאתר את מקור הנזילה וסיום בביצוע תיקון מקצועי. החלפת צינור הזנת מים, שבוצע פעמיים עקב פגם בצינור הראשוני (הליך די מורכב במקרר הזה, חייב פירוק תעלה בגב המקרר וכיסוי מכלול עליון להחלפה מלאה של הצינור מקצה לקצה). ממליץ על יניב לקבלת יחס כולל מעולה, הקשבה, היענות מהירה עבודה איכותית ומחיר סביר ביותר בעיניי.
שירות מצוין!
היה מעולה! אחלה יניב! שומר על רמת מחירים הגיונית (הלוואי ויישאר ככה). הגיע בזמן, עמד במחיר, עבד די קשה והעיקר - פתר את הבעיה. מומלץ.
תיקון מקרר אמקור שהיה בו נזילה של מים בתחתית המקרר ובמגירת הירקות.
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.